آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برپایی موکب اوقاف مازندران در سامرا / توزیع روزانه ۳ هزار بسته غذای گرم میان زائران

برپایی موکب اوقاف مازندران در سامرا / توزیع روزانه ۳ هزار بسته غذای گرم میان زائران

موکب اوقاف مازندران امسال در شهر مقدس سامرا برپا و حدود ۳ هزار بسته غذایی میان زائران اربعین حسینی توزیع خواهد شد.

به گزارش ساری فردا، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به: برپایی موکب اوقاف استان در شهر مقدس سامرا، گفت: موکب اوقاف مازندران روزانه ۲تا ۳ هزار وعده غذا شامل: صبحانه، ناهار و شام میان زائرین اربعین توزیع خواهد کرد.

وی با اشاره به : فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران مانند سال‌های گذشته در اربعین حسینی با برپایی موکب به زائران حسینی خدمات ارائه می‌کند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه : موکب اوقاف مازندران در اربعین برای پنجمین سال در شهر مقدس سامرا برپا خواهد شد، افزود: سال نخست موکب اوقاف در شهر نعمانیه عراق برپا و سه سال بعد در شهر مقدس سامرا برپا شد که امسال با توجه به پشت سر گذاشتن کرونا بازهم شاهد برپایی موکب اوقاف در سامرا خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه : مجموعه اوقاف مازندران از روز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه عازم اربعین حسینی می‌شوند، خاطرنشان کرد: موکب حضرت علی‌اصغر(ع) اوقاف مازندران از ۱۷شهریور ماه در سامرا برپا و به زائرین امام حسین(ع) خدمات‌دهی می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه : موکب اوقاف مازندران ، امسال در کنار موکب اوقاف استان لرستان برپا خواهد شد، خاطر نشان کرد: سامرا منطقه سنی‌ نشین عراق است و برای تقویت وحدت میان شیعیان و اهل سنت مقرر شد اقلام مورد نیاز موکب اوقاف مازندران از سامرا تهیه شود.

وی با بیان اینکه : موکب اوقاف مازندران علاوه بر بحث پذیرایی از زائرین اقداماتی برای اسکان زائرین نیز در دست انجام دارد، افزود:

حجت الاسلام حیدری گفت: حدود ۲۰ نفر از کارکنان اوقاف مازندران و خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان در موکب حضرت علی‌اصغر (ع) در شهر سامرا به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه : موکب اوقاف مازندران روزانه ۲ تا ۳ هزار وعده غذا شامل : صبحانه، ناهار و شام میان زائرین اربعین توزیع خواهد کرد، ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه زائرین میانه شب به سامرا می‌رسند به جهت اتمام وعده غذایی شام با میان وعده‌هایی شامل کلوچه، شربت، چای و… از زائران اربعین پذیرایی خواهند کرد.

وی اظهار کرد: موکب اوقاف مازندران به صورت شبانه‌روزی در سامرا فعال خواهد بود و آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران : حضور در شهر مقدس سامرا و خدمت‌رسانی به زائران حرمین عسگریین را افتخاری بزرگ برای مجموعه اوقاف دانست و گفت: موکب اوقاف مازندران تا دو روز پس از اربعین به فعالیت خود در سامرا ادامه می‌دهد تا به زائران حسینی که پس از اجتماع بزرگ اربعین به زیارت حرمین عسگریین مشرف می شوند، خدمات‌دهی کند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *