آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از محلات کمتر برخوردار شهر ستان نکا

بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از محلات کمتر برخوردار شهر ستان نکا

سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از ۲ منطقه کمتر برخوردار شهرستان نکا بازدید میدانی کردند.

به گزا ش ساری فردا، روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران: با همراهی فرماندار شهرستان نکا و برخی از مدیران استانی، از ۲ محله کمتر برخوردار این شهرستان بازدید کرد.

وی : در نشستی که به همین منظور برگزار شد، خواستار نقش آفرینی بیشتر هلال احمر، دستگاههای خدمات رسان بهزیستی، کمیته امداد و و نیز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شد.

سلگی: از شهرداری نکا و راه و شهرسازی خواست تا ۱۰ روز آینده نسبت به جمع آوری نخاله ها و زباله ها در برخی مناطق اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران،: مشکل بزرگ مجتمع های مسکن مهر نکا را برخوردار نبودن از سیستم فاضلاب اعلام و با توجه به بازدید میدانی از ساختمان‌ها و کوچه‌ها، اظهار کرد: طی یک ماه آینده تفاهمنامه ای بین راه و شهرسازی و آبفای مازندران منعقد و کلنگ زنی سیستم فاضلاب این شهرک مسکونی باید انجام گیرد.

این مسئول : در حال بازدید از مسکن مهر نکا تماس تلفنی با بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت آبفای مازندران داشت و طی این گفتگو اعلام شد که سیستم فاضلاب شهرک مسکونی در نکا نیاز به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که ۳۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

سلگی : در خصوص دپوی نخاله در فضایی که به زمین ورزشی اختصاص داده شده است، تاکید کرد : باید پاکسازی آن خیلی سریع توسط شهرداری نکا و راه و شهرسازی انجام ، و از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز نسبت به فنس‌کشی و راه اندازی ساختمان رختکن ورزشکاران اقدام شود.

وی اظهار کرد : قرارگاه جهادی جوادالائمه سپاه نیز می تواند نقش مهمی در ساماندهی مسکن مهر نکا داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران : از نیروی انتظامی درخواست کرد ، تا سریع تر کانکس نیروی انتظامی نیز
در آن منطقه مستقر شود، و گفت: با فرماندهی انتظامی استان مازندران در این خصوص گفتگو می کند.

سلگی : با اشاره به ضرورت امنیت در مجتمع های مسکونی، از شهرداری و راه و شهرسازی نکا خواست تا به صورت مشترک نسبت به احداث دیوار در ضلع غربی شهرک مسکونی اقدام کنند.

وی: در پاسخ به تقاضاهای مردمی مبنی بر نصب نکردن آسانسور در واحدهای مسکونی با وجود دریافت مبلغ آن، از فرماندار نکا خواست تا خیلی زود گزارشی از وضعت آسانسور و علت نصب نشدن آن را گزارش کند تا از طریق دادستان مرکز استان پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و هیات همراه از محله “مهرگان” شهرستان نکا نیز بازدید میدانی کردند.

وی گفت: امکاناتی ازجمله خانه بهداشت، اورژانس اجتماعی، مدرسه، پارک، سالن ورزشی و خانه عالم در این محله راه اندازی شده است اما به لحاظ بهداشتی نیاز به کار بیشتری دارد.

سلگی اظهار کرد : بخشی از کار را از حوزه ۲۰۲۰(محلات کمتر برخوردار کشور) دنبال خواهیم کرد و یک اعتباری را برای مسائل اجتماعی و فرهنگی این مناطق اختصاص خواهیم داد.

یاد آور می شود: فرماندار نکا و معاونان ایشان، مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل بهزیستی و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، شهردار نکا، و نمایندگانی از کمیته امداد، آب و فاضلاب، سپاه، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و نیروی انتظامی نکا در این بازدیدها، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران را همراهی کردند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *