آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ایجاد فرصت شغلی برای بیش از ۱۰۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه (۲) ساری

ایجاد فرصت شغلی برای بیش از ۱۰۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه (۲) ساری

برای هزار و ۴۶ نفر از مددجویان کمینه امداد منطقه (۲) ساری در سال ۱۴۰۱ فرصت اشتغال ایجاد شد.

به گزارش ساری فردا ، حجت الاسلام مهدی بریمانی رئیس کمیته امداد منطقه (۲) ساری اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که مورد توجه این اداره قراردارد و می تواند تاثیر بسزایی در زندگی مددجویان داشته باشد، اشتغال و خودکفایی است و با توجه به این رویکرد در طول سال گذشته ۶۵۸ نفر بابت دریافت تسهیلات اشتغال در سامانه امداد هوشمند ثبت نام کردند.

وی افزود: از اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ ،
۷۹۵ نفر با مبلغ ۷۳ میلیارد تومان به بانک معرفی شدند که تا کنون ۶۵۸ نفر مبلغ ۶۰ میلیارد تومان دریافت کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه (۲) ساری بیان کرد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی علمی و مهارت های فنی و حرفه‌ای مددجویان آموزش های مختلف در قالب آموزش مقدماتی، پایدارسازی مشاغل و نیز مهارت آموزی به ۵۰۰ نفر از متقاضیان اشتغال این اداره ارائه شد.

حجت الاسلام بریمانی گفت :طبق قانون تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱، ۲۱ نفر با مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند که ۱۳ نفر با مبلغ ۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان تسهیلات خود را دریافت کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه (۲) ساری گفت: از طریق منابع امدادی نیز ۲۳ نفر جهت دریافت وام ایجاد اشتغال به ارزش ۹۳۱ میلیون تومان معرفی شدند که همه ی این افراد وام های مورد نظر را دریافت کردند

یادآور می شود : ۷ هزار و ۱۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه (۲) ساری قرار دارند و از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *