خانه / اخبار ساری / افزایش ۷۸ درصدی جان باختگان تصادفات رانندگی در هفته نخست تعطیلات نوروزی در مازندران

افزایش ۷۸ درصدی جان باختگان تصادفات رانندگی در هفته نخست تعطیلات نوروزی در مازندران

۱۶ نفر در هفته نخست تعطیلات نوروزی امسال در تصادفات رانندگی مازندران جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ساری فردا، دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت : در آمار اولیه فوتی های نوروزی امسال از (۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۴ فروردین ۱۴۰۲) ۱۶ نفر در تصادفات رانندگی استان جان باختند که این رقم درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۸ درصد افزایش یافت.
.
وی با بیان اینکه: از این تعداد جان باختگان ۱۵ نفر مرد و یک نفر زن هستند اظهار کرد : محور برون شهری با ۱۲ نفر و درون شهری با ۴ مورد فوتی بیشترین و کمترین بوده است.

دکتر عباسی گفت: در این مدت قائمشهر با ۴ ، بابل ، سوادکوه ، بهشهر هر کدام با ۲ فوتی بیشترین شهر ها و نوشهر ، بابلسر ، جویبار ، ساری ،آمل و گلوگاه هر کدام با یک فوتی گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به: آغاز سفرهای نوروزی و افزایش میزان تلفات جاده ای از هموطنان عزیز درخواست کرد که با حفظ آرامش در رانندگی و رعایت قوانین و مقررات و توجه به تذکرات پلیس ضمن تجربه سفری خوش و خاطره انگیز، از بروز حوادث دردناک و از دست رفتن جان عزیزانشان جلوگیری کنند.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *