آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / افزایش ۴۸ درصدی مسمومیت با گاز منو اکسیدکربن در مازندران / بیشترین جانباختگان مربوط به شهرستان های نور، ساری و چالوس بودند .

افزایش ۴۸ درصدی مسمومیت با گاز منو اکسیدکربن در مازندران / بیشترین جانباختگان مربوط به شهرستان های نور، ساری و چالوس بودند .

۴۰ نفر سال ۱۴۰۱ در اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن جان خود را در مازندران از دست دادند که ۴۸ درصد افزایش یافت.

به گزارش ساری فردا، دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه : ۴۰ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن سال ۱۴۰۱ جان خود را در استان از دست دادند گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۸درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به ابنکه: از این تعداد جانباختگان ۳۲ نفر مرد و بقیه زن بودند اظهار کرد : شهرستان های نور با ۸ ، ساری و چالوس هر کدام با با ۵ فوتی بیشترین و شهرستان های فریدونکنار ، تنکابن و قائمشهر هر کدام با یک فوتی کمترین مسمومیت با گاز منواکسید کربن را داشتند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت : بیشترین فوتی با ۱۵ نفر در آبان ماه به ثبت رسید، بطوریکه در ماه های تیر ،آذر ،شهریور گزارشی از مسمومیت با این گاز گزارش نشده بود.

عضو شورای قضایی استان خاطر نشان کرد :اطلاع رسانی و آگاهی عمومی به شیوه های مختلف می تواند برای کاهش تلفات انسانی بسیارموثر باشد و رسانه ها می توانند نقش ویژه ای در اطلاع رسانی و کاهش تلفات ناشی از مسمومیت با گاز منواکسید کرین ایفا کنند .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *