آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / افزایش ۱۰ درصدی ورود مسافران و گردشگران به مازندران

افزایش ۱۰ درصدی ورود مسافران و گردشگران به مازندران

ورود مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروز امسال با ۱۰ درصد افزایش به ۲۶ میلیون نفر در مازندران خواهد رسید .

به گزارش ساری فردا، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران : در نشست مشترک شورای ترافیک با استان های ، گیلان و البرز ا گفت: با افزایش ۱۰ درصدی ورود مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروز امسال به مازندران، پیش بینی می شود ۲۶ میلیون مسافر و گردشگر وارد مازندران شوند.

وی با اشاره به : افزایش بار ترافیکی در جاده های چالوس و هراز گفت: برنامه های جدیدی امسال برای این ایام داریم .

حسینی پور تاکید کرد : نه تنها راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور استان بلکه همه ی دستگاه های اجرایی و مردم باید در این بخش همکاری کنند تا مشکلات ترافیکی در این ایام در استان کاهش یابد.

استاندار مازندران اظهار کرد: امیدواریم با ارائه خدمات مناسب و بهتر به مسافران و گردشگران در استان به ویژه در راه های مواصلاتی استان سفر به یاد ماندنی برای هموطنان عزیز. فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه : ۱۶ تا ۲۰ شب بیشترین تصادفات در استان اتفاق می افتد و ۳۰ کیلومتر مانده به مقصد مسیر خطرناکی است گفت: مسافران و گردشگران باید به این دو نکته توجه ویژه داشته باشند.

حسین پور یا اشاره به اینکه: استان مازندران و مردم مهمان نواز این خطه علوی تبار با آغوش باز منتظر مسافران و گردشگران از سراسر کشور هستند و از آنها به گرمی استقبال می کنند گفت: مسافران هم باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *