آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / افتتاح و کنگ زنی ۲۵۲ مسکن مددجویی مازندران در هفته دولت/ بیش از ۴۰۰طرح اشتغال افتتاح می شود.

افتتاح و کنگ زنی ۲۵۲ مسکن مددجویی مازندران در هفته دولت/ بیش از ۴۰۰طرح اشتغال افتتاح می شود.

۲۵۲ واحد مسکن مددجوی کمیته امداد مازندران به مناسبت هفته دولت افتتاح و آئین کلنگ زنی آن برگزار و نیز ۴۴۲ طرح اشتغالزایی با هزینه ( سرمایه گذاری) ۴۴ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

به گزارش ساری فردا، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۲۵۲ واحد مسکن مددجویی در مازندران افتتاح و آئین کلنگ زنی آن برگزار و نیز ۴۴۲ طرح اشتغالزایی با هزینه ۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

وی افزود : ۱۰۲ واحد مسکن مدد جویی هفته دولت در استان با هزینه ۳۰ میلیاد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح و تحویل داده و کلنگ ۱۵۰ واحد مسکن مددجویی به زمین زده می شود.

حجت‌الاسلام عالیشاه با بیان اینکه : این نهاد در بخش های مختلف مانند مسکن، اشتغال، حمایت فرهنگی و…به جامعه هدف خدمات ارائه می دهد گفت : از رویکردهای کمیته امداد، معیشت خانواده های تحت حمایت است که در این باره برنامه ریزی های لازم انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار کرد: با کمک خیران به ۳۳۰ نوعروس تحت حمایت جهیزیه اهدا شد.

این مسئول به افتتاح ۱۰۲ واحد مسکن مددجویی در هفته دولت اشاره کرد و افزود: در ساخت این واحد‌های مسکونی خیران ، کمیته امداد بنیاد مسکن و خانواده‌های مددجو مشارکت داشتند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران
خاطرنشان کرد : کمیته امداد در بخش خرید، ساخت، تعمیرات کلّی و جزئی، بازسازی و بهسازی و… به مددجویان خدمات عمرانی ارائه می دهد.
حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه: مهم ترین اهداف این نهاد توانمندسازی مددجویان است، ادامه داد:بمناسبت هفته دولت ۴۴۲طرح اشتغالزایی در بخش های کشاورزی ،تولیدی ،خدماتی و … ایجاد می شود که ۴۴ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان در این بخش هزینه (سرمایه گذاری) شد و برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود .

این مسئول با اشاره به اینکه : از ۱۷ هزار ۵۰۰ فرصت شغلی با اعتباری به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان برای مددجویان و نیازمندان امسال ایجاد می شود خاطرنشان کرد : این نهاد، در سایر بخش ها نیز به مددجویان خدمات ارائه می دهد و هر ماه و در هر فصل با کمک خیران ،سبد غذایی به نیازمندان اهدا می‌شود و با اجرای طرح های اطعام مهدوی، اطعام حسینی ، اطعام علوی وفاطمی تاکنون ۲ میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع و ۱۰۰ هزار سبد غذایی نیز در ماه رمضان توزیع شد.

وی: به ارائه خدمات درمانی به مددجویان اشاره کرد و افزود: ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب و العلاج تحت حمایت قرار دارند و در این بخش اقدامات خوبی صورت گرفت و با کمک خیران، ۸ دستگاه اکسیژن ساز تهیه و بصورت اَمانی به خانواده ها تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به: خدمات فرهنگی این نهاد به مددجویان ، اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی، اجرای طرح یاس، طرح ۳۱۳، ارائه خدمات مشاوره، برگزاری دوره های آموزشی،احرای طرح مدارس همدل، حمایت از دانش آموزان و دانشجویان و… از جمله اقدامات فرهنگی این نهاد است.

این مسئول با بیان اینکه : ۱۲ هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰دانشجو در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: کاهش آسیب‌های فرهنگی، غنی سازی اوقات فراغت ، ایجاد نشاط اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و… از جمله اهداف ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان است.

حجت الاسلام عالیشاه به برگزاری شور عاطفه ها، اشاره کرد، و گفت: شور عاطفه ها از ۱۵ مرداد آغاز و تا ۱۵ مهر ادامه دارد و ۲۴شهریور ماه در میادین اصلی شهرها، ۲۵ شهریور در مصلاهای نماز جمعه و نیمه اول مهر ماه در مدارس برگزار می شود و مردم نوعدوست و خیران می توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۰۱۱۸۸۷۷ کمک های نقدی خود را واریز کنند.

این مسئول: با قدر دانی از همراهی و مشارکت مردم نوعدوست و خیران در راستای کمک به نیازمندان گفت:با همدلی و وفاق می توانیم در رفع مشکلات نیازمندان اقدامات شایسته ای انجام دهیم و به نتایج مطلوبی دست یابیم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *