آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / استمرار موفقیت تیم نساجی مازندران نیازمند تمهید ساز و کارها

استمرار موفقیت تیم نساجی مازندران نیازمند تمهید ساز و کارها

استمرار موفقیت تیم نساجی مازندران نیازمند تمهید ساز و کارها است

به گزارش ساری فردا سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، در حاشیه بازدید از ورزشگاه (استادیوم) شهید وطنی شهرستان قائمشهر گفت:بحمدالله درفرصتی که به مردم عزیز و هواداران پرشور تیم نساجی وعده دادیم، روند کار این ورزشگاه( استادیوم) تا پایان مرداد به پایان خواهد رسید و برای استمرار موفقیت های تیم فوتبال نساجی در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برای میزبانی بازی های آسیایی باید دیگر ابعاد و ملزومات شهرستان متناسب با استانداردهای تعریف شده تمهید شود.

حسینی پور گفت: اگر مسئولان امر بخواهند از این فرصت بهره ببرند، باید سازوکار تعالی شهرستان را برای موفقیت در مسابقات آسیایی و لیگ داخلی عملیاتی کنند.

این مقام عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه سرعت عمل نباید فدای دقت شود اظهار کرد: تیم نساجی کار بزرگ و ماندگاری را برای فوتبال مازندران انجام داد. پس باید دست در دست هم؛ جایگاه ویژه استان مازندران را به رخ بکشیم تا اجازه ندهیم تلاش های مضاعف مجموعه تیم فوتبال نساجی بویژه مدیرعامل این باشگاه به هدر برود.

وی: بر زیبا سازی و برداشتن تابلوهای قدیمی این ورزشگاه تاکید کرد و از مسئولان شهرستان نیز خواست از این فرصت به خ‌بی بهره ببرند و به زیبا سازی شهرستان بیشتر توجه کنند.

حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران نیز در حاشیه این بازدید در گفت و گو اظهار کرد: ۶۷ میلیار تومان برای ساخت و راه اندازی این ورزشگاه هزینه شد که حدود ۵۳ میلیارد تومان آن تا کنون به ویژه بعد از سفر ریاست محترم جمهور به استان تخصیص یافته است .

وی با اشاره به اینکه: چنین ورزشگاهی در طول ۳۰ سال گذشته در استان بی سابقه بوده افزود: در حال حاضر می توان گفت، ورزشگاه شهید وطنی شهرستان قائمشهر در تراز ورزشگاه های آسیایی برای برگزاری مسابقات است.

رنگرز خاطر نشان کرد: سرامیک ها نصب در حال کج کاری دیواره ها ،پرژکتور ها در حال نصب و کلاف ها نیز در حال انجام است .

به گفته یکی از کارشناس فنی : چمن این ورزشگاه تا یک ماه آینده برای برگزاری مسابقات آماده است.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *