خانه / اخبار ساری / استاندار، خبر داد:

استاندار، خبر داد:

اجرای طرح های بزرگ اقتصادی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران

طرح های بزرگ اقتصادی با مشارکت استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مازندران به اجرا در می آید.

به گزارش ساری فردا، در دیدار سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران و عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با دعوت استاندار و استقبال ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، برای اجرای طرح های بزرگ اقتصادی، عمرانی، توسعه ای، کشاورزی، صنایع و معادن و … توافق شد.

استاندار مازندران در این دیدار با اشاره به: ظرفیت‌های استان در حوزه اشتغال، زمینه های جذب سرمایه‌گذار در بخش های مختلف و بویژه توانمندی های بالقوه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی مازندران را تشریح کرد.

وی با بیان : محرومیت های استان در برخورداری از زیرساخت ها و عمران روستایی، از این ستاد برای مشارکت در طرح های بزرگ اقتصادی شامل : دام و طیور، هلدینگ کشاورزی و آبزی پروری و صنایع و معادن در مازندران دعوت کرد.

عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی حضرت امام (ره) : نیز با ابراز خرسندی ازاین دیدار، با تشریح ظرفیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش های مختلف هلدینگ کشاورزی، صنایع و معادن، حفاری و مشارکت در طرح‌های انرژی دریای خزر، صنایع تبدیلی، آمادگی این ستاد را برای مشارکت با دیگر نهادها شامل: بنیاد مستضعفان و موسسه کوثر در اجرای طرح های اقتصادی توسعه ای در استان اعلام کرد.

در این دیدار مقرر شد، رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، به عنوان رابط استانداری و ستاد، نشست مشترک باحضور دستگاه های اجرایی را ماهانه برگزار کنند.
امتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *