خانه / اخبار ساری / ارسال ۲۰۰ بسته کمک مومنانه برای پیشمرگان کرد مسلمان مریوان از مازندران

ارسال ۲۰۰ بسته کمک مومنانه برای پیشمرگان کرد مسلمان مریوان از مازندران

۲۰۰ بسته کمک مومنانه از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس مازندران و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای پیشمرگان کرد مسلمان مریوان ارسال شد.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این اداره کل در بخش توزیع بسته‌های حمایتی «کمک مومنانه» فعالیت های قابل توجهی انجام می دهد، اظهار کرد: تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته‌ معیشتی در میان پیشمرگان کرد مسلمان از آن جمله است.

وی: ارزش ریالی هر بسته را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این اقدام با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام شد و در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

سردار ملکی افزود: رزمندگان شمال کشور از اوایل دهه ۶۰ تا سال ۶۵ در مریوان حضور داشته و با پیش مرگان کرد همسنگر بودند و این معاشرت و ارتباطات همچنان تداوم داشته و روز به روز پیوند قوی‌تری برقرار می‌شود.

این مسئول اظهار کرد : تجلیل از مردم مریوان و به ویژه‌ پیش مرگان کرد مسلمان را که در صحنه‌های دفاع از کشور و ناموس این ملت عاشقانه ایستادند و مقاومت کردند را وظیفه انسانی و اسلامی است .
وی: برگزاری یادواره شهدای شمال کشور و مریوان را از دستاوردهای این پیوند برادرانه دانست و اظهار کرد: پیش مرگان کرد مسلمان مریوان همسنگران و مرزداران خوبی بودند و در مقابله با ضد انقلاب و رژیم بعث عراق از جان مایه گذاشتند تا کردستان این پاره تن میهن اسلامی ایران حفظ بماند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *