آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ادغام بانک‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم

ادغام بانک‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم

ادغام بانک ها برای ارائه خدمات بهتر و جدید تر به مردم انجام شد .

به گزارش ساری فردا، در دیدار مظاهر ابراهیمی مدیر امور شعب بانک سپه مازندران با سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادار ات و کارمندان سپاه کربلا مازندران ، ابراهیمی با اشاره به اینکه: ادغام بانک ها برای ارائه خدمات بهتر و جدید تر به مردم انجام شد گفت: در سال گذشته نشست های منظم ، هماهنگ و تخصصی به منظور یکپارچه سازی حساب های مشترکین، سامانه ها، سپرده گزاران، ارایه تسهیلات و رضایت ارباب رجوع برگزار شد.

وی افزود: در این راستا تعامل و ارتباط مستمر با مدیران شعب در سراسر استان به منظور تامین رضایت صاحبان سپرده و حل موانع و مشکلات احتمالی در رسیدن به اهداف سازمان برنامه هایی تدوین شد.
ابراهیمی گفت: بانک سپه به عنوان قدیمی ترین بانک ایرانی مصمم است تا خدمتی جدید به مردم عزیز ارایه دهد.

مدیر شعب بانک سپه مازندران اظهار کرد : تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شعار سال هدف اصلی و سالانه این بانک است، تا بتواند در راستای تحقق فرمان ولایت در مسیر حمایت از تولید ملی قدم های بلندی بردارد.

سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران نیز در این دیدار گفت: انبساط و انقباض سازمان ها در راستای تسهیل و تسریع در رسیدن به اهداف سازمانی صورت می گیرد که بر همین اساس ادغام چند بانک در یک مجموعه بزرگتر بایستی برنامه های منسجم تر و قویتری در ارایه خدمات، تسهیلات و رضایتمندی مردم داشته باشند.

وی افزود : تداوم آموزش و نظارت های مستمر در همسو سازی سازمانی بسیار موثر است.

سرهنگ شعبانی گفت: بسیج آمادگی دارد در راستای تقویت وحدت، حفظ و انسجام سازمانی با ایجاد برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در کنار مدیران در رسیدن به موفقیت سازمانی کمک کند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران : با قدر دانی از اجرای موفق برنامه های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و دفاع از مقر توسط بسیج بانک سپه استان بر تداوم این برنامه ها و حمایت بیش از پیش مدیران تاکید کردند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *