آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سد گلورد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران / مانعی برای تکمیل سد نداریم

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سد گلورد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران / مانعی برای تکمیل سد نداریم

۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای تکمیل و احداث پل سد گلورد در منطقه بالا دست شهرستان بهشهر اختصاص یافت .

به گزارش ساری فردا : سید محمود حسینی پور نوری استاندار در حاشیه بازدید از سدگلورد شهرستان بهشهر ، از اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی به این سد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران خبر داد و گفت: در حال حاضر مانعی برای تکمیل سد نداریم. ‎

وی : در بازدید از سد گلورد و پل ارتباطی ۶۰ روستای بالادست بهشهر که بر روی سد گلورد احداث می شود، اظهار کرد: سد گلورد یکی از طرح های بزرگ استان مازندران و پل ارتباطی روستاهای بالادست بهشهر است.

حسینی پور، بیان کرد:،احداث این سد از نیازهای اصلی مردم‌ منطقه بهشهر در طول سالیان مختلف بوده است که امیدواریم در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

استاندار مازندران گفت: ساخت سد گلورد ۷۵ درصد پیشرفت داشته است و پل ارتباطی سد گلورد برای روستاهای بالادست شهرستان بهشهر نیز در حال ساخت است.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: عملیات اجرایی سازه های این پل انجام شده و فونداسیون آن در حال انجام است و قرار شد که این پل ارتباطی در تابستان ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *