آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه ای مازندران

اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه ای مازندران

با مشارکت آموزش، فنی و حرفه ای مازندران و بسیج سازندگی استان بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مهارت آموختگان کارجوی آموزش فنی و حرفه ای استان اختصاص خواهد یافت.

به گزارش ساری فردا ، سید حسین درویشی مدیرکل آموزش ، فنی و حرفه ای مازندران ، با اعلام این خبر اظهار کرد : در راستای حمایت از مهارت آموختگان کارجوی آموزش فنی و حرفه ای استان با مشارکت بسیج سازندگی مازندران ، ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد اشتغال پرداخت می شود .

وی ادامه داد : در این طرح ۲۳۰ مهارت آموخته بیکار که نیاز به تسهیلات برای راه اندازی کسب و کار در بخش های مشاغل خانگی و خوداشتغالی داشته باشند پس از شناسایی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان به سازمان بسیج سازندگی مازندران معرفی می شوند.

درویشی بیان کرد : سازمان بسیج سازندگی مازندران پس ازبررسی افراد معرفی شده و بر اساس ضوابط خاص اداری خود به منتخبین ، ۱۰۰ میلیون تومان با سود تسهیلات قرض الحسنه ۴درصد پرداخت خواهد کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران درباره ارتباط آموزش مهارتی با تسهیلات اشتغال گفت : افرادی که تصمیم به راه اندازی یک گسب و کار دارند ، می توانند با گذراندن دوره های مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد استان ، هم موفق به کسب مهارت در یک رشته خاص شوند و هم میتوانند برای دریافت تسهیلات کارآفرینی و خود اشتغالی اقدام کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *