آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اجرای بیش از ۸ هزار طرح اقتصادی در مازندران

اجرای بیش از ۸ هزار طرح اقتصادی در مازندران

۸ هزارو ۷۶۷ طرح اقتصادی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مازندران اجرایی شد .

به گزارش ساری فردا، عارف نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نشست افتصادی که با استاندار و معاونان و مدیران اجرایی در استانداری مازندران برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: تعهداتی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بر عهده نیروهای انقلابی در نقاط محروم داده شده است باید تحقق یابد.

وی: با قدر دانی از سید محمود حسینی پور ، استاندار مازندران و معاونان استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی. استان افزود: عملکرد مدیران بانک های مازندران در مقایسه با دیگر استان ها در بخش ارائه تسهیلات اشتغالزایی بهتر و مطلوب تر بوده است که امید واریم فعالیت های مدیران بانک ها ی استان متوقف نشود به دلیل اینکه ، این تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در استان و کشور بکار می رود و بسیار تاثیر گذار است.

نوروزی با بیان اینکه : ۸ هزارو ۷۶۷ طرح اقتصادی در مازندران با همکا ی این ستاد اجرایی شد که ۱۸ طرح اوقاف محور بوده و برای ۷ هزار و ۲۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیارد تومان اشتغالزایی شد اظهار کرد : ۸ هزار و ۶۹۵ طرح اقتصادی، در بخش اشتغالزایی بوده که برای ۲۶ هزار و ۸۵ نفر اشتغال زایی و هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری شد .

رئیس اجرایی ستاد فرمان حضرت امام (ره) گفت : یک طرح مشارکت مدنی که موجب اشتغال ۴۰ نفز و با سرمایه گذاری ۳ میلیارد تومان و ۲ طرح دانش بنیان فن آوری نوین مردمی نیز توسط این ستاد اجرایی شد.

وی با بیان اینکه: ۴۸ طرح اصناف محور با اشتغالزایی ۴۷۷ نفر و ۱۴۶ میلیارد تومان سرمایه گزاری، در استان اجرا شد ، اظهار کرد: در صورت تمایل پارک های علم و فن آوری مازندران ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آمادگی حمایت از نخبگان ، کار آفرینان و افراد دارای طرح و ایده در زمینه طرح های دانش بنیان را دارد و با آنها قرار داد امضا می کنیم .

این مسئول خاطر نشان کرد: اجرای طرح های دانش بنیان، بسیاری از گلوگاه ها و مشکلات صنعتی، پزشکی و کشاورزی ما را رفع کرده و موجب ارز آوری شدند و کشور را بی نیاز از واردات کردند .

نوروزی از : راه اندازی ۳ هزار و ۵۰۵ غرفه در (اپلیکیشن) برنامه کاربردی “باسلام خبر ” داد و گفت هر چند کسب و کار خانگی ایجاد شده است اما باید مشکلات و موانع بازار مصرف محصولات را در عرصه های داخلی و خارجی رفع کنیم .

نوروزی با اشاره به اینکه : مازندران، نخبگان و ظرفیت های فروانی دارد و ما هم این ظرفیت ها را می توانیم ایجاد کنیم، از اجرای طرح جهش دیم در سطح ۳۱ هزار هکتار و عملکرد ۱۶ هزار هکتار در ۳۵۳ نقطه با ۸ هزار و ۴۰۰ کشاورز در ۷ شهرستان استان خبر داد .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *