آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه در دهه فجر امسال توسط سازمان بسیج ادارات سپاه کربلا

اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه در دهه فجر امسال توسط سازمان بسیج ادارات سپاه کربلا

۱۶ عنوان برنامه اصلی و بیش از هزار و ۱۰۰ فعالیت به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ادارات استان آغاز شد.

سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول سازمان بسبج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در گفت و گو با خبرنگار ساری فردا با تبریک آغاز دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این سلزمان در ایام دهه فجر امسال و در راستای اجرای شعار (ایران استوار، ۴۴سال اقتدار)، برنامه‌های مختلفی را در همه ی نهادها و سازمان‌ها با ۱۶ عنوان برنامه اصلی و بیش از هزار و ۱۰۰ فعالیت در این عرصه برنامه‌ریزی کرده است تا با آرمان‌های انقلاب و شهدا بیعت کند.

وی با اشاره به اینکه : ماموریت اصلی این سازمان در مرحله نخست تحقق دولت اسلامی در اجرای کمک به کارآمدی نظام اداری است گفت : برگزاری بیش از ۱۴۰ میز خدمت در مناطق محروم استان، دیدار و سرکشی خانواده های معزز شهدا ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، برگزاری ۷۴ نشست جهاد تبیین و روشنگری در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های عکس و کتاب انقلاب اسلامی در ادارات و خارج از آن، برگزاری ۲۸۰ جشن انقلاب در سطح ادارات کل استان و ادارات شهرستان از مهم ترین برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال است.

سرهنگ شعبانی گفت : برگزاری نذر خون در پایگاه‌های انتقال خون، برگزاری ۲۲ برنامه صبحگاه مشترک در سطح شهرستان ها و ادارات کل با حضور مدیران، کارکنان و بسیجیان، همایش پیاده‌روی اداری همراه با خانواده، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برنامه کمک‌های مومنانه، کلاس‌های آموزشی سواد رسانه‌ای، خاطرات انقلاب، برنامه انس با قرآن کریم در ایام ماه رجب برای تصلی خاطر روح امام عزیز و شهدای مدافعین امنیت در ادارات و در سطوح شهرستانی و استانی نیز در حال برگزاری است.

این مسئول: با اشاره به اجرای طرح شهید هاشمی ( جهاد تبیین) گفت: این طرح در همه ی ادارات شهرستانی و استانی با هدف، بیان خدمات انقلاب و دولت به مردم اجرا خواهد شد.

وی: از همه کارمندان بسیجی درخواست کرد تا در جشن شب پیروزی انقلاب اسلامی و در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور باشکوه و پرشور خود بار دیگر با آرمان های امام خمینی ( ره ) و منویات امام خامنه ای عزیز و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *