آخرین خبرها
خانه / آغاز هفته دولت در مازندران با عطر افشانی گلزار شهدای ساری

آغاز هفته دولت در مازندران با عطر افشانی گلزار شهدای ساری

زنگ هفته دولت در مازندران از گلزار شهدا ساری نواخته شد

همزمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت نام و یاد شهدای هشتم شهریور، شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، عباس رجبی شهردار مرکز استان به همراه حسین زادگان استاندار مازندران، معاونان استاندار، رضایی فرماندار شهرستان ساری و شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر با حضور در گلزار شهدای مرکز مازندران ضمن غبارروبی مزار شهدا با آرمان های شهیدان و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

اجرای برنامه‌های هفته دولت در مازندران با غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم توسط استاندار ، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

به گزارش ایرنا ، استاندار مازندران گفت که شروع هفته دولت از گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس به معنای وفاداری کارگزاران نظام جمهوری اسلامی به آرمان های شهداء است.

احمد حسین زادگان در حاشیه غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلزار ملا مجدین شهر ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود : رشد و توسعه جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع است و همه ما خود را مدیون خون این شهدا می دانیم و تا آخر نیز بر عهد و پیمانی که با شهداء و آرمان های نظام جمهوری اسلامی بستیم استوار می ایستیم.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت : دولت تدبیر و امید همواره خود را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و پایبند آرمان های نظام جمهوری اسلامی می داند و با وجود تمام دشواری های ناشی از تحریم ظالمانه بی سابقه همچنان به خدمت رسانی به مردم مشغول است.

حسین زادگان افزود : با وجود تحریم های ظالمانه که به نوعی جنگ اقتصادی استکبار جهانی با مردم ایران محسوب می شود، دولت در سال های اخیر پروژه های عمرانی و زیرساختی را به پایان رساند و تحویل مردم داد و در سال جاری به خصوص در هفته دولت نیز قطعا پروژه های زیادی در سطح ملی و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد : در استان مازندران نیز تمام مدیران دستگاه های اجرایی تلاش خود را در آخرین سال خدمات هشت ساله دولت تدبیر و امید برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفتند و پروژه های زیربنایی و زیرساختی زیادی را که می تواند توسعه ساز استانی باشد ، در دست اجرا دارند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد : مدیران دستگاه های اجرایی استان مازندران باید بدون توجه به پایان سال خدمات رسانی هشت ساله دولت ، همانند روزهای نخست روی کارآمدن دولت پای کار خدمات رسانی به مردم باشند و ما خود را مدیون و مرهون حمایت های مردم می دانیم.

حسین زادگان افزود : دولت با تمام مشکلات و محدودیت های مالی و اقتصادی ناشی از تحریم همچنان بر عهدی که با مردم برای خدمات رسانی بسته ، وفادار است و تمام تلاش دولتمردان این است که بتوانند این تعهدات را عملی کنند.

استان مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد که یک سوم از این شهداء مربوط به شهرستان ساری مرکز استان مازندران است.

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است و در این هفته چند صد پروژه عمرانی در استان مازندران به بهره برداری می رسد.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *