آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ۸۵ طرح مصوب سفر رئیس‌جمهور به مازندران با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی

۸۵ طرح مصوب سفر رئیس‌جمهور به مازندران با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی

۸۵ طرح مصوب سفر رئیس‌جمهور به مازندران با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش ساری فردا، حسین شاه پری، بازرس و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران مازندران امروز در نشست اداری ، گفت: ۸۵ طرح اقتصادی و عمرانی مصوب سفر رئیس جمهوری به استان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی با قوت درحال انجام است.

وی افزود: در سفر بیستم اسفند ماه سال گذشته رئیس جمهور به مازندران اجرا یا تکمیل ۱۷۶ طرح اقتصادی و عمرانی با ۱۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که قرار است این طرح ها طی سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

شاه پری با بیان اینکه، طرح نیروگاه زباله سوز ساری که حدود ۱۲ سال مسکوت مانده بود اکنون در بخش ابنیه و تجهیزات به ترتیب ۸۰ و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: بابرنامه ریزی های انجام شده این طرح بعد از سال‌ها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

بازرس و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران اظهار کرد: عملیات ساخت تصفیه خانه نیروگاه زباله سوز نوشهر به عنوان یکی از طرح های اولویت دار اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این طرح تا پایان شهریور امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به: تکمیل بهسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر، ادامه داد: به زودی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌تواند ادامه مسابقات خود را در لیگ برتر در این ورزشگاه از سر بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه ، ۸۵ طرح اقتصادی و عمرانی مصوب سفر رئیس جمهور اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: فرایند تکمیل هفت طرح مصوب این سفر تا کنون به پایان رسید.

مسئول ستاد و بازرس ویژه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در مازندران گفت: نتیجه نخستین سفر هیات دولت سیزدهم به مازندران تصویب حدود ۱۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه های مختلف بود که از این مبلغ حدود ۶۲۴ میلیارد تومان به صورت نقدی در مرحله اول اختصاص یافت.
یادآور می شود: ۲ مرحله تاکنون تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور در اواخر اسفند سال گذشته و همچنین اوایل اردیبهشت ماه امسال صورت گرفته و کل اعتبار تخصیص یافته در مجموع مرحله اول و دوم مبلغ ۸۹۲ میلیارد تومان بوده است و از کل اعتبارات تخصیص یافته مبلغ ۸۰۲ میلیارد تومان مربوط به طرح های ملی است که به وزارتخانه های مربوطه ارجاع شده و ۹۰ میلیارد تومان نیز به استان ابلاغ شده است. همچنین اعتبارات اختصاص یافته به استان، توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی همراه با نظارت استانداری به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.
استاندار مازندران در روز ۲۸ فروردین، ۱۴۰۱ با اعلام تشکیل ستاد ویژه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به این استان، در حکمی حسین شاه‌پری را به عنوان مسئول ستاد و بازرس ویژه پیگیری منصوب کرده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *