آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ۲۸ طرح تایید شده دانش بنیان آماده اجرا و تجاری سازی در مازندران

۲۸ طرح تایید شده دانش بنیان آماده اجرا و تجاری سازی در مازندران

۲۸ طرح مهم دانش بنیان آماده اجرا و تجاری سازی در مازندران هستند.

به گزارش ساری فردا ، سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران : امروز در نشست خبری ، تشریح رویداد سرمایه گذاری کشوری تا ثریا که در سپاه کربلای مازندران برگزار شد ، با اشاره به اینکه: بر اساس نیاز مندی و شناسایی مسائل و مشکلات مازندران، ایده ها و طرح های خلاقانه از نخبگان استان و خارج از استان بر اساس فراخوان جمع آوری شد که ۲۸ طرح تایید شده است و به صورت کتابچه درآمده و به عموم مردم و شرکت های دانش بنیان ارائه می شود گفت: شرکت پیشگامان توسعه دانش بنیان اجرا و تجاری سازی آن را به عهده دارد‌ .

وی با بیان اینکه: برای اجرای این ۲۸ طرح ۱۹۵ میلیار تومان هزینه خواهد شد افزود: این شرکت تا کنون با پارک علم و فناوری مازندران، صندوق پژوهش و فن آوری مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ، دانشگاه فنی حرفه ای تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.

سرهنگ مجیدی: افزایش رقابت میان نخبگان، شرکت های دانش بنیان، تلنگر به مسئولان برای همکاری بیشتر و نیز رفع سریع تر مشکلات استان با توجه به اولویت بندی مشکلات و نیز در نهایت کاهش مشکلات در کشور را از مهم ترین اهداف شرکت پیشگامان توسعه دانش بنیان مازندران بیان و اظهار کرد: دشمنان با ایجاد بی اعتمادی نسبت به رسانه های داخلی در میان مردم موجب بی اعتمادی مردم نسبت به رسانه های داخلی شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران گفت: رسانه ها باید با جذب اعتماد مردم و انعکاس اخبار دقیق تر در همه ی بخش ها به ویژه رفع مشکلات استان نقش آفرینی کنند.

این مسئول با اشاره به: پیشرفت های کشور در زمینه‌های علمی، پزشکی ،فن آوری نانو و… خاطر نشان کرد: بیشرفت در زمینه علمی یکی از مولفه های مهم در میان کشور ها است و هر کشوری از نظر علمی پیشرفت کند بر پیشرفت دیگر زمینه ها شامل: اقتصادی ، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی تاثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه : علمی ارزشمند است که تبدیل به ثروت شود افزود: متاسفانه در
ارتباط میان دانشگاه با صنعت ، موفق نبودیم.

سرهنگ مجیدی: از برگزاری همایش بزرگ با حضور نخبگان و شرکت های دانش بنیان و مسئولان استانی و کشوری ۴ بهمن امسال در مجتمع کاسپین ( شرکت صنعتی دریایی ایران – صدرا ) خبر داد .

وی یادآور شد: شرکت پیشگامان توسعه دانش بنیان مازندران کمتر از یک سال است که به عنوان دهمین استان فعالیت خود را آغاز کرده است.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *