آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / راه شهدا و آرمان های آنها باید ادامه یابد

راه شهدا و آرمان های آنها باید ادامه یابد

مسیولان و مردم باید در هر لباسی امروز جهاد مقدس در سنگرهای مختلف را به پیروی از آرمان های شهدا ادامه دهند.

به گزارش :ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که امروز در مسجد حضرت موسی‌بن جعفر (ع) شهرستان قائمشهر برگزار شد گفت: امروز هنرمندان و اصحاب رسانه و همه ما که مدیون شهدا هستیم، باید با جهاد علمی، فرهنگی، اجتماعی و… راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم.

وی: با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد : از دفاع مقدس هرچه بگوئیم کم گفتیم و هفته دفاع مقدس زیباترین بهانه برای پاسداشت حماسه‌ها و رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی است که در مقابل تیر و گلوله ایستادند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن بیفتد.

سردار ملکی :به چرایی دفاع مقدس پرداخت و گفت: در۳۱ شهریور ۱۳۵۹ دشمن بعثی عراق با پشتیبانی ابرقدرت‌های شرق و غرب و کشورهای اروپایی و عربی به خاک ایران تجاوز کرد و فرزندان این ملت با الهام‌ از نهضت عاشورا، قرآن و اهل بیت (ع) به دفاع از ناموس، دین، اسلام و انقلاب پرداختند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران: با بیان اینکه، رزمندگان اسلام در لبیک به ندای ولی فقیه زمان، امام خمینی (ره) در کربلای ایران حضور یافته و جنگ تحمیلی هشت ساله را به میدان دفاع از دین و مبانی اعتقادی و دینی تبدیل کردند، افزود: دفاع ملت ایران از این جهت، مقدس است که برای ارزش‌های الهی و آرمان‌های قدسی و دینی صورت گرفت و رزمندگان اسلام به دنبال بدست آوردن رضایت خداوند بودند.

این مسئول :بر ضرورت تبیین فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و در میان نسل امروز و آینده تأکید و خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای کشف اعجاز حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

وی: بر ضرورت استخراج گنج‌های ارزشی حماسی در دل رزمندگان اسلام و یادگاران جنگ تأکید کرد و گفت: امروز باید برای هر رزمنده و هر شهید یک کتاب نوشته شود و نویسندگان و صاحبان قلم این را وظیفه خود بدانند و نوعی جهاد محسوب می‌شود.

سردار ملکی، اظهار کرد رزمندگان و شهدا جهاد عملی انجام دادند و وظیفه ما است که در همه ی زمینه ها شهدا را الگوی خود قرار داده و راه شان را ادامه دهیم.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *