آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / کم برخورداری غرب مازندران از مراکز و امکانات فرهنگی

کم برخورداری غرب مازندران از مراکز و امکانات فرهنگی

غرب مازندران از نظر امکانات و مراکز فرهنگی کم برخوردار است.

به گزارش ساری فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  روز یکشنبه ۵ تیرماه ، به عنوان نماینده استاندار در دیدار و گفت وگو با اهالی تعدادی از روستاهای این شهرستان از نزدیک با مسائل و مشکلات این مناطق آشنا شد .

وی : در این سفر یکروزه، با بازدید از روستاهای سیدکلمسر ، متکا رودبار ، کلارک و ماسال به بررسی مشکلات منطقه پرداخت و ضمن دیدار با خانواده شهدای این روستا ها ، با حجت الاسلام جهاندار  امام جمعه  مرزن آباد دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات گوناگون منطقه با وی گفت و گو کرد.

جوادی : سپس با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخگوی مسائل اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان چالوس بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران : با حضور در محل طرح ساخت سالن تئاتر (نمایش) شهرستان چالوس در نشستی با شهردار و اعضاء شورای شهر درباره ساخت مجتمع فرهنگی و هنری این شهر گفت و گو و تبادل نظر کرد.

وی: با قدردانی از حمایت های شهردار و شورای اسلامی شهرستان چالوس برای حمایت از  فعالیت های فرهنگی و هنری  ، با ابراز تاسف از نداشتن مکانی مناسب برای فعالیت های فرهنگی در این شهرستان و بیان این که غرب مازندران و از جمله ، شهرستان چالوس از نظر داشتن مجتمع های فرهنگی و هنری کم برخوردار است ،  از آنان خواست تا در تعامل با این اداره کل به روند ساخت مجتمع فرهنگی و هنری برای این شهر کمک کنند .

در این نشست پس از گفت و گو و تبادل نظر طرفین ، مقرر شد تا اقدامات موثر انجام شود.

یادآور می شود: میز خدمت سفر استاندار به شهرستان چالوس ، روز یکشنبه با حضور معاون فرهنگی و سینمایی و مسئولان ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *