خانه / اخبار ساری / کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری بررسی کرد پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابان های ساری به نام جنگلبانان

کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری بررسی کرد پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابان های ساری به نام جنگلبانان

ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر ساری روز یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ به ریاست سید حسین یوسفی تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه که علی عاشقان ، شهرام ایرجی ، سید حسن احمدی ، سید ذوالفقار شریفی ایزدی و سید رحمان میرشجاعی حضور داشتند، رییس کمیسیون فرهنگی در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت : پنجم آذر سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفین است و خدا را شاکریم که این شجره طیبه با همان طراوت سال های آغازین در خدمت پیشرو اهداف و حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است .
یوسفی افزود : اندیشه بسیج از عمق معارف عالیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و در فرد فرد مردم انقلابی کشورمان ریشه دوانید و در سازمانی عظیم به نام بسیج عینیت یافت .
وی هفته بسیج را به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده های معظم شهدا ، بسیجیان سرافراز و مردم شریف ایران اسلامی بویژه همشهریان عزیز ساروی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با گسترش فرهنگ بسیجی بر همه ی مشکلات فائق آییم و در مسیر اهداف و آرمان های شهدا برای سازندگی شهرمان گام برداریم .
یوسفی سپس نامه های وارده به کمیسیون فرهنگی را بشرح زیر مطرح کرد که مورد بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری قرار گرفت .
۱ – پیشنهاد شهرداری مبنی بر برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار جهت جمع آوری و ساماندهی سگ های ولگرد سطح شهر که مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت .
۲ – درخواست اداره جنگلداری در خصوص نامگذاری یکی از معابر ، میادین یا بلوارهای شهر به نام جنگلبانان با هدف صیانت از جنگل های با ارزش هیرکانی که اعضای کمیسیون با پیشنهاد نامگذاری ورودی تنگ لته به این نام ، موضوع را به شورای نامگذاری ارجاع دادند .
۳ – طرح نامه های مربوط به مساعدت هیات والیبال شهرستان جهت برگزاری مسابقات در رده های سنی مختلف ، واگذاری استند به موسسه قرآنی پیام اعظم و واگذاری تابلوهای سطح شهر در قالب مزایده.
۴ – پیشنهاد آقای میرشجاعی در خصوص فراهم آوردن زمینه های همکاری اعضای خانه هنرمندان ساری در پیشبرد فعالیت های فرهنگی شهر خصوصاً در راستای رویداد ۲۰۲۲ .
در این جلسه همچنین ضرورت توجه به نیازهای معلولین از جمله معلولین شاغل در شهرداری مطرح و مقرر شد در جلسه بعدی کمیسیون فرهنگی از هیات مدیره خانه هنرمندان و نیز جامعه معلولان دعوت بعمل آید.
ضمنا سید رحمان میرشجاعی موضوع ساماندهی محل استقرار کارگران فصلی و بیمه رایگان کارگران روزمزد را مطرح نمود که بنا به پیشنهاد سید ذوالفقار شریفی مقرر شد سازمان ساماندهی مشاغل شهری بعنوان متولی این کار ، آن را پیگیری کند.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *