آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پیام مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت روز خبرنگار

دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ، ضمن قدردانی از فعالان عرصه رسانه ، این روز را گرامیداشت.

به گزارش ساری فردا ، متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
“ن و القلم و ما یسطرون”

🔸️هفدهم مرداد ماه که به پاسداشت شهادت “شهید محمود صارمی ” روز خبرنگار نامگذاری شده فرصتی است مغتنم ، برای قدردانی اززحمات انسان های فرهیخته ای که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و تلاش و جزم خویش را در مسیرآزادی و آزادگی، عدالت ، بازگویی حقیقت و بازتاب واقعیت به کار می گیرند و موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند. هم آنانی که پیام همیشه عاشورا را به جان دریافتند که ؛ مرگ سرخ به از زندگی ننگین است.

رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم همت مجاهدان صادقی است که بی آلایش در قاموس قلم سختی های کاررا به جان خریده و در شرایط اقتصادی ، اجتماعی و تهاجم فرهنگی رسالتی بس خطیر، حساس و حائزاهمیت را که ضامن بیداری جامعه و ذهن های خفته می باشد، داشته و در مسیر تحول ، تعالی و تعاملات سازنده با دستگاه های اجرایی گام برمی دارند و بر این اساس می توانند جامعه را در راستای تحقق اهداف والای انسانی یاری نمایند.

با توجه به اینکه سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی در کشور و با جامعه هدف متنوع و گستره ای ازخدمت به آحاد جامعه فعالیت می نماید بدون شک طلایه داران صبورعرصه خبر، با وجدانی بیدار و رعایت حقوق فردی و معیارهای اخلاقی و مطابق با قوانین ، اهتمام خویش را درجهت حفظ صیانت و کرامت جامعه ی هدف بهزیستی همچون همیشه می گمارند و به عنوان بازوانی توانمند و رسا ، ما را در اجرای وظایف و ارائه خدمت هرچه بهترو بیشتر یاری می رسانند .

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت مظلومانه و تاریخ ساز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر، روز خبرنگار را به همه ی خبرنگاران ، اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر در استان مازندران تبریک عرض نموده و سرافرازی و سربلندی شما عزیزان را از ایزد متعال خواستارم . امید است با استعانت و توکل به ذات بی همتای احدیت ، در مسیر انعکاس حق ،شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی _اجتماعی جامعه موفق و پیروز باشید.

دکتر فریبا بریمانی
مدیر کل بهزیستی مازندران

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *