آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پیام مدیر کل آموزش فنی حرفه ایی مازندران به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیر کل آموزش فنی حرفه ایی مازندران به مناسبت روز خبرنگار

بصیرت افزایی و ارتقا سطح آگاهی جامعه مهم ترین دغدغه خبرنگاران

به گزارش ساری فردا ، بصیرت افزایی و ارتقا سطح آگاهی جامعه مهم ترین دغدغه خبرنگاران است.

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار ، یادآور رشادت ها و مجاهدت های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند .
روز خبرنگار روز مجاهدانی است که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال ، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار داد ه اند
خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر حوادث زمانه اند. بصیرت افزایی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه مهمترین دغدغه‌ این اندیشمندان صاحب قلم است.
وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه نقشی ارزشمند و بی بدیل دارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی ، و همچنین عزیزان زحمتکش این عرصه که دربین ما نیستند مرحوم فرامرز درخشنده و مرحوم جابر معافی، فرارسیدن این روز مبارک را به همه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات ، خبرنگاران خبرگزاریها و فعالان فضاهای مجازی تبریک عرض می کنم و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

سید حسین درویشی
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *