خانه / اخبار ساری / پیام تسلیت فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت رحلت استاد نادر طالب زاده

پیام تسلیت فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت رحلت استاد نادر طالب زاده

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کر بلا مازندران در این پیام گفت: عروج آسمانی هنرمند متعهد انقلابی و چهره نام آشنا و برجسته جهاد تبیین در عرصه فرهنگی و رسانه جناب آقای نادر طالب زاده موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

ایشان از چهره‌های ماندگار ضداستکباری و ضد صهیونیستی بود که در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی ، زندگی خود را هم ، وقف انقلاب کرد و با تلاش‌های خستگی ناپذیر و پر انگیزه، همچون سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی، باالگوگیری از مکتب امامین انقلاب، یکه تاز و پیشگام جهاد فی سبیل الله در عرصه‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای بود.

حضور آگاهانه و به موقع ،بصیرت و اخلاص این مرحوم در صحنه‌های بین المللی و منطقه ای برای آگاهی بخشی مردم آزاده دنیا علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل منجر به قرار گرفتن ایشان در لیست تحریم‌های استکبار جهانی شد که همین نشان دهنده،زحمات و تلاش‌های بی وقفه و اثرگذار او برای انقلاب و نظام اسلامی بود.

اینجانب فقدان این عزیز فرهیخته و هنرمند انقلابی را به جامعه فرهنگی و رسانه ای کشور و بخصوص خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خدای متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و همنشینی با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر وشکیبایی مسالت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار دکتر سیاوش مسلمی- فرمانده سپاه کربلا مازندران

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *