خانه / اخبار ساری / پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بهار انقلاب اسلامی با حضور مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران و سپاه ناحیه ساری برگزار شد.

پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بهار انقلاب اسلامی با حضور مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران و سپاه ناحیه ساری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جانشین سپاه شهرستان ساری و معاونین اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان برگزار گردید. سرهنگ پاسدار مرتضی نوری ضمن قدرانی از فعالیت جوانان مومن و انقلابی در عرصه خدمات اجتماعی و رفع محرومیت افزود ،سنت حسنه کمک مومنانه و مواسات که با ابتکار مقام معظم رهبری و پس از حدوث بیماری منحوس کرونا شکلی منسجم و جدید بهدخود گرفته است نشان از مصادیق نوین خدمت در دهه شکوفایی و تحول انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب است.

در ادامه میثم معافی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران به لزوم هم افزایی ظرفیت های اجتماعی برخاسته از تربیت در سایه سار مکتب غنی برگرفته از آموزه های دینی برای حل چالش های پیش رو در جامعه پرداخته و بیان داشت سبک زندگی جهادی علاوه بر تزریق روحیه ی هم بستگی و خدمت توام با نگاه توحیدی ، تربیت نسل دینی را بهمراه داشته و جامعه ای دغدغه مند را تربیت می نماید

شامل حبوبات ؛ عدس لوبیا نخود چای
سس ماکارانی سویا روغن رب شکر قند
مرغ بود
صد بسته به ارزش ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *