آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پرداخت تسهیلات اشتغال به ۳۶۰ نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه یک ساری

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۳۶۰ نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه یک ساری

به ۳۶۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک ساری تسهیلات اشتغال پرداخت شد.

به گزارش ساری فردا ، غلام پارسا راد رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان ساری اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون به تعداد ۳۶۰ نفر از مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک ساری، تسهیلات اشتغال پرداخت شد .

وی افزود: پرداخت این تسهیلات مجموعا به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان بوده است.

پارساراد گفت: این تسهیلات که در زمینه های کشاورزی و دامداری ، خدماتی و صنفی برای مددجویان تحت حمایت در این منطقه پرداخت شد فرصت شغلی خوبی ایجاد کرد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری خاطر نشان کرد: از محل هم افزایی برای ترمیم و توسعه تعداد ۴۵ طرح اجرا شده تاکنون مبلغ ۲ میلیاردو ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت و همین تعداد نیز در بانک مهر ایران در حال تکمیل پرونده هستند.

این مسئول اظهار کرد : از محل اعتبارات صندوق امدادولایت هم برای ترمیم ۵۰ طرح استفاده شد که تاکنون ۴۰ طرح به مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بهره مند شدند.

وی افزود : توانمندسازی مددجویان مهم ترین وظایف این نهاد مقدس بوده و در همین راستا ۴۵ نفر از مددجویان تحت حمایت از آموزش های مهارت آموزی در رشته های کامپیوتر و حسابداری و … بهره مند شدند.

پارسا راد گفت:در زمینه پایدار سازی مشاغل نیز با همکاری مرکز رشد واقع در پارک علم و فناوری تعداد ۴۵ نفر از مجریان اشتعال در حال ثبت در سامانه مینونت می باشند تا بصورت مجازی از آموزش ها بهره مند شوند.

وی افزود : در زمینه کاریابی نیز تا کنون ۳۵ نفر از مددجویان و فرزندان آنان از طریق پرداخت تسهیلات کارفرمایی مشغول به کار و از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار شدند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری گفت : ۶ هزارو ۲۶۰ خانوار مدد جو تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *