آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پخت و پخش غذای گرم توسط هیئت قمر بنی هاشم شهرستان ساری

پخت و پخش غذای گرم توسط هیئت قمر بنی هاشم شهرستان ساری

مراسم بیستمین مرحله از طرح توزیع احسان در مسجد امیرالمومنین (ع) ساری اظهار کرد: این مرحله از توزیع احسان به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر همانند ۱۹مرحله گذشته از سوی کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری و خیریه ۱۱۰ وابسته و زیر نظر این کانون، صورت گرفت.

مدیرمسئول کانون امام علی(علیه‌السلام) مسجد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کوی طبرستان ساری به همراهی پایگاه‌های مقاومت سردار شهید «عباس شیراوژن» و پایگاه محبین اهل بیت (ع) و گروه جهادی شهید »عباسعلی نیرین» برای تهیه این کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: در این مرحله با یاری خداوند متعال، خانواده‌های معظم شهدا، همسران جانبازان، معتمدین محل و خیرین، ۱۵۰ بسته معیشتی موردنیاز برای خانواده‌های نیازمند شامل: روغن، قند، شکر، چای، نخود، لوبیا، پنیر، ماش، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، برنج، گوشت، یک شانه تخم مرغ، پیاز و سیب زمینی توزیع شد.

وی همچنین از پخت وتوزیع ۴۵۰ پرس غذای گرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد و یادآوشد: همراه بسته های معیشتی غذای گرم نیز به خانواده های تحت پوشش این خیریه تقدیم شده است.

نیرین بابیان اینکه کمک‌های مردمی در بیت جانباز شهید عباسعلی نیرین، بسته‌بندی و برای توزیع آماده می‌شود، افزود: هر مرحله از توزیع احسان به نیابت از یک شهید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تهیه این بسته های معیشتی ۱۰۸میلیون تومان هزینه شده است، خاطرنشان شد: این مرحله از طرح توزیع احسان با محوریت سرداران شهید حاج حسین بصیر، محمد حسن طوسی، علیرضا نوری، جعفر شیرسوار، حسین همدانی و محمد حجازی اجرا شد.

نیرین از تجلیل از ۱۰ نفر از همراهان و حامیان خیریه ۱۱۰مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری خبر داد و اذعان کرد: قدردان همراهی و تلاش های مردم نوع دوست منطقه، خانواده های معظم شهدا و اعضا کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) هستیم.

وی با بیان اینکه همگان باید مروج غدیر وسیره عملی امام علی(ع) در مواجهه با نیازمندان و ایتام باشند، بیان کرد: بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) و مادران و همسران شهدا که در اجرای طرح توزیع احسان فعالیت دارند علاوه بر انجام فعالیت های عام المنفعه در جبهه فرهنگی نیز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب فعالیت می کنند.

عکس: ابوالفضل اکبری

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *