آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پایان کار دومین روز جشنواره تئاتر فجر منطقه ای با رقابت ۶ گروه نمایشی دیگر در مازندران

پایان کار دومین روز جشنواره تئاتر فجر منطقه ای با رقابت ۶ گروه نمایشی دیگر در مازندران

دومین روز جشنواره تئاتر مناطق کشور در منطقه ۳ (مازندران) با حضور و اجرای ۶ گروه نمایشی از استان های سمنان، خراسان شمالی، تهران، قزوین و خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش ساری فردا ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و ستاد خبری جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور: دومین روز جشنواره تئاتر مناطق کشور در منطقه ۳ (مازندران) با ۶ نمایش دیگر به اتمام رسید.

رقابت های روز دوم ، از ساعت ۹ صبح با اجرای نمایش “قزل حصار” به نویسندگی بهنام سرلک و کارگردانی مسعود صنعتی از شاهرود استان سمنان در آمفی تئاتر سلمان هراتی آغاز و پس از آن در ساعت ۱۱ صبح نمایش “ترنج” به نویسندگی عباس جانفدا و کارگردانی مصطفی شکاریان از گرمه استان خراسان شمالی در بلک باکس به اجرا درآمد.

در ادامه این رقابت ها از ساعت ۱۶:۳۰ نمایش “پرواز با بال های سوخته” به نویسندگی مهدی اکبری و کارگردانی محمد ستوده از پاکدشت استان تهران در سالن بلک باکس اجرا شد و نمایش “پائیز نگفته بود” به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی سعید چگینی از قزوین روی صحنه آمفی تئاتر سلمان هراتی رفت و اجرای بعدی به نمایش “تهران کنار پنجره” به نویسندگی علی سعادتی و محمد قانعی و به کارگردانی علی سعادتی از بجنورد استان خراسان شمالی در بلک باکس اختصاص یافت و سپس در آخرین اجرای امروز، نمایش “شیموئید-انتظار بوی نرگس” به نویسندگی زینب صالحپور و کارگردانی احمد اکبرزاده از تربت حیدریه استان خراسان رضوی در سالن حوزه هنری مازندران روی صحنه رفت و روز دوم جشنواره نیز به پایان رسید. 

یادآور می شود: آخرین روز بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور در منطقه ۳ مازندران، روز سه شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ در دو نوبت صبح از ساعت ۹:۳۰ و در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۵:۳۰ با اجرای ۵ گروه از استان های تهران، البرز، گیلان، قزوین و خراسان رضوی خواهد بود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *