خانه / اخبار ساری / ورود پیکر مطهر شهید خوشنام به مازندران / بار دیگر مازندران عطر و بوی کربلا گرفت

ورود پیکر مطهر شهید خوشنام به مازندران / بار دیگر مازندران عطر و بوی کربلا گرفت

پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله گمنام (خوشنام) امروز وارد مازندران شد.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از ورود پیکر مطهر شهید گمنام ۲۵ ساله امروز به مازندران خبر داد و گفت: هم اکنون این شهید در یادواره شهدای روستای حاجی‌کلای ارزلوی شهرستان قائمشهر حضور دارد.

وی اظهار کرد : پیکر این آلاله زهرایی عصر امروز از مسیر جاده هراز وارد استان شده است.

سردار ملکی گفت: پیکر این شهید ۲۵ ساله از عملیات عاشورای ۲ در منطقه چنگوله تفحص شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید گمنام از عصر امروز تا پنجشنبه سیزدهم مرداد میهمان مردم علوی‌تبار استان مازندران است و پس از ورود پیکر این شهید گمنام، برای مراسم وداع به یادواره شهدای حاجی‌کلای ارزلوی قائمشهر منتقل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پس از یادواره قائمشهر به شهرستان جویبار بخش گیلخواران منتقل و مراسم وداع با حضور مردم بیش از ۱۰ روستا برگزار خواهد شد.

سردار ملکی با بیان اینکه: مردم سوادکوه شمالی شامگاه سه‌شنبه با پیکر مطهر این شهید گمنام وداع خواهند کرد، بیان کرد : حضور شهید گمنام در مراسم اختتامیه آموزش پادگان شهید ادیبی، دانشگاه آزاد و گلستان شهدای چالوس در روز چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۸ عصر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.
این مسئول با بیان اینکه: شبی با شهید یکی از برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم شهید گمنام استان است که ساعت ۲۲ روز چهارشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود.

سردار ملکی : مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان سوادکوه مرکزی را در روز پنجشنبه سیزدهم مرداد ساعت ۱۵ و در شهر پل سفید و روستاهای منتهی به اردوگاه کشوری شهدای خرماکلا و تدفین در این مکان را از برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم این شهید گمنام بیان کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *