آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / همایش تجلیل از پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مازندران / رونمایی از چند کتاب با موضوع نقش ارتش در دفاع مقدس

همایش تجلیل از پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مازندران / رونمایی از چند کتاب با موضوع نقش ارتش در دفاع مقدس

همایش تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش، فردا ۳ شنبه در ساری ،برگزار می شود .

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد : به این مناسب مراسمی با حضور فرماندهان و پیشکسوتان ارتش در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم سه شنبه ۲۹ فروردین بعداز نماز مغرب و عشاء در مجتمع فرهنگی ورزشی برق مازندران در ساری برگزار می شود.

سردار ملکی: هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل و تکریم از فرماندهان و پیشکسوتان ارتش اعلام کرد و گفت: در این مراسم ۵۰ نفر از فرماندهان و پیشکسوتان ارتش در دفاع مقدس تکریم خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه : رونمایی از چند عنوان کتاب با موضوع نقش ارتش در دفاع مقدس از جمله برنامه‌ها است، گفت: برنامه دیدار و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش با حضور مسئولین در سطح شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ، هر سال، مراسم بزرگداشتی برای تجلیل از فرماندهان ، پبشکسوتان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش برگزار می‌کند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *