خانه / اخبار ساری / نیروگاه نکا نماد مقاومت مردم مازندران در دفاع مقدس

نیروگاه نکا نماد مقاومت مردم مازندران در دفاع مقدس

نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا نماد مقاومت مردم غیور مازندران در دفاع مقدس است .

به گزارش ساری فردا، سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در نشستی که با حسینعلی تازیکی مدیرعامل شرکت تولید برق نیروگاه شهید سلیمی نکا در این سازمان داشتند گفت: نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا نماد مقاومت مردم غیور مازندران در دفاع مقدس است .

حسینعلی تازیکی مدیر عامل شرکت تولید بر ق نیر‌و ‌گاه شهید سلیمی شهرستان نکا نیز در این نشست گفت: عرصه های خدمت در مجموعه عظیم این نیروگاه بر پایه کار و فعالیت های جهادی شکل گرفته است.
وی افزود : بزرگترین سرمایه نیروگاه نکا داشتن نیروهای جوان متخصص ، مومن و بومی است.

تازیکی خاطر نشان کرد : ۳ بار بمباران هوایی دشمن در دهه ۶۰ ، حوادث و اتفاقات ، فشار کار در فصل گرما ، تحریم ها ، کرونا و مسایل کارگری و کارفرمایی هیچ یک نتوانست اراده مدیران و کارکنان نیروگاه نکا را در خدمت رسانی بی منت به ملت شریف ایران باز دارد.
مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت : نیروگاه نکا با ظرفیت ۲ هزار و ۲۰۰ مگا وات تولید برق ، سهم خود را در تحقق نامگذاری سال ۱۴۰۱ معین کرده است که در این هدف گذاری نیاز به حمایت بیشتر مدیران ارشد استانی و شهرستانی دارد.
وی با بیان اینکه : مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در حل مشکلات و پشتیبانی های مادی و معنوی از نیروگاه نکا منسجم تر باشند، افزود : نیروگاه نکا دارای جنبه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی برای کشور است و دشمن از اول انقلاب این خط تولید کارآمد نظام را مورد هجمه خود قرار داد.

تازیکی اظهار کرد : در کنار خطوط تولید برق ، جذب ، سازماندهی ،
بکارگیری وتوانمندسازی نیروهای فنی و مهارتی، علمی، فرهنگی و جهادی شاخصه برجسته و بارز این مجتمع نیروگاهی می باشد که هم اکنون می تواند چندین مدیر عامل تحویل جامعه هدف خود قرار دهد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *