خانه / اخبار ساری / نهایی شدن جدول اجراهای جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور در مازندران

نهایی شدن جدول اجراهای جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور در مازندران

جدول اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور با حضور ۱۸ گروه در استان مازندران نهایی و منتشر شد.

به گزارش ساری فردا، از کمیته اطلاع رسانی و ستاد خبری جشنواره تئاتر منطقه ای، محمد تقی روحی، جانشین دبیر جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور گفت: جدول نهایی اجراهای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳کشور با اجرای ۱۸ نمایش، نهایی و در دسترس قرار گرفت.

وی افزود : در این جشنواره  بیش از ۲۰۰ هنرمند از ۹ استان و در قالب ۱۸ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ در مازندران شرکت خواهند کرد.

روحی گفت: این ۱۸ گروه شرکت کنند کشوری شامل : ۲ گروه از تهران، یک گروه از گلستان، دو گروه از گیلان، دو گروه از سمنان، دو گروه از قزوین، دو گروه از البرز، دو گروه از خراسان شمالی، سه گروه از خراسان رضوی و یک گروه از خراسان جنوبی است که در بخش صحنه ای با هم رقابت خواهند کرد.

معاون امور هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد : برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای به جشنواره بین الملی تئاتر فجر راه می‌یابند و نمایش‌های این دوره از جشنواره در ۳ سالن بلک باکس و آمفی تئاتر سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن حوزه هنری مازندران در ۲ نوبت صبح و عصر به روی صحنه می روند.

وی با اشاره به اینکه : مراسم اختتامیه ۲۱ دی ماه در تالار مرکزی ساری برگزار می‌شود اظهار کرد: در این جشنواره بیش از ۲۰۰ هنرمند حضور خواهند داشت و پیش بینی می شود، حدود ۵۰۰ نفر از هنرمندان و میهمانان مرتبط در این جشنواره حضور داشته باشند.

جانشین دبیر این جشنواره: مدت زمان برگزاری جشنواره را چهار شبانه روز بیان کرد و گفت: ۶۰ نفر در قالب کمیته‌های مختلف اجرایی با جشنواره همکاری می‌کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *