آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / مدیریت محترم امور سینمایی موسسه بهمن سبز در استان مازندران از اجرای طرح ((هلال سبز)) مصادف با روز جهانی هلال احمر خبر داد.

مدیریت محترم امور سینمایی موسسه بهمن سبز در استان مازندران از اجرای طرح ((هلال سبز)) مصادف با روز جهانی هلال احمر خبر داد.

سید سعید پور‌قاسم ۱۸ اردیبهشت، روز جهانی هلال‌احمر را به مدیران و نیروهای بشردوست و خدوم این سازمان تبریک گفتند.
ایشان با رونمایی از ((طرح هلال‌سبز)) به پاس تلاش های بی وقفه و حضور به موقع جمعیت هلال، در فرصتهای طلایی امداد و نجات تقدیر و تشکر کرده و افزود؛اگر این عزیزان نباشند اهداف خیر خواهانه به این زیبایی محقق نخواهد شد و کلیه امور انجام شده در زمینه امداد و نجات خصوصا پیشگیری،رهگیری وخصوصا مقابله با ویروس کرونا بواسطه حضور آنانی‌ست که در هر ساعت از شبانه روز دوشادوش دیگر نهادها در جهت سلامت شهروندان و تحقق شعار والای ( بنی ادم اعضای یکدیگرند) میکوشند.
پور‌قاسم در توضیح جزئیات این طرح گفت:کلیه ی سینماهای موسسه بهمن سبز در استان مازندران با افتخار آماده پذیرش پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر بصورت نیم‌بها در روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری خواهند بود.
وی در پایان با تقدیر از تلاش ستودنی پرسنل هلال احمر اعلان داشت:
مجموعه سینماهای امور سینمایی استان مازندران با تمام امکانات رسانه ای خود،در ترویج و اطلاع رسانی الگوهای صحیح زیست و درمان همپای مجموعه هلال بوده و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *