آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران :

برگزاری آیین بزرگداشت روز خبرنگار در مازندران

آئین بزرگداشت روز خبرنگار با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ، فردا در شهرستان چالوس برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا، حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری آیین بزرگداشت روز خبرنگار در سینما جهان نمای شهرستان چالوس با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با توجه به شرایط کرونایی خبر داد.

وی با علام این خبر افزود : با توجه به این که هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار ، با روز عاشورای حسینی و در دهه اول محرم مصادف شده مقدور نبود مراسم روز خبرنگار را در آن روز برگزار کنیم و باید قبل از محرم ، تدارک این برنامه دیده می‌شد . به همین دلیل فردا جمعه هفتم مردادماه مراسم روز خبرنگار در شهرستان چالوس برگزار می شود.

جوادی اظهار کرد : تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم با تلاش و برنامه ریزی استانداری محترم و با همکاری و همیاری دیگر دستگاه ها ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، خانه مطبوعات ، سازمان بسیج رسانه لحاظ شده تا این برنامه به نحو شایسته برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطر نشان کرد: نکته ای که وجود دارد ؛ علی رغم هماهنگی های لازم برای حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم انجام شده بود ، اما سفر هیئت دولت به همدان تا این لحظه مانع شده که ما از وجود ایشان بهره مند شویم.

وی افزود : به تمام روسای ادارات ابلاغ شده با همکاری فرمانداری های محترم نسبت به اعزام خبرنگاران به این مراسم اقدام کنند و همه روسای ادارات با همکاری فرمانداری ها آمادگی دارند تا تمام خبرنگاران شهرستان ها را برای مراسم روز خبرنگار به چالوس بیاورند.

این مسئول با اشاره به فراگیر شدن دوباره کرونا گفت : ما باید در نظر داشته باشیم در موقعیت خاص هستیم و وضعیت کرونایی شرایط خاصی در استان مازندران ایجاد کرده ، لذا تمامی تمهیدات باید در نظر گرفته شود تا با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی سلامت مدعوین به خطر نیفتد و تمام کوشش ما این است تا مراسم با اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود .

جوادی: در پایان از استانداری ، سازمان بسیج رسانه ، خانه مطبوعات ، فرمانداری ، شورای اسلامی شهر و شهرداری چالوس برای تدارک این مراسم قدر دانی کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *