آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / مدیران ساعت ۲ ای جایی در تیم مدیریتی ورزش مازندران نخواهند داشت/ در ورزش پرافتخار استان باید شبانه روزی کار کرد .

مدیران ساعت ۲ ای جایی در تیم مدیریتی ورزش مازندران نخواهند داشت/ در ورزش پرافتخار استان باید شبانه روزی کار کرد .

مدیرانی که بخواهند تا(ساعت اداری ) ۱۴ ، کار کنند جایگاهی در ورزش مازندران ندارند پس برای پیشرفت ورزش مازندران باید شبانه روزی کار و تلاش کرد.

به گزارش ساری فردا، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران : در پایان نشست شورای اداری ورزش و جوانان مازندران که در شهرستان بهشهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه: مدیران ساعت ۲ ای در ورزش مازندران جایگاهی ندارند و مدیران باید برای پیشرفت ورزش استان شبانه روزی کار و تلاش کنند اظهار کرد: فضای ورزش باید پاک شود و همیشه و در همه کارها اخلاق باید سرلوحه کار قرار گیرد و رعایت شود.

وی افزود: هر عزیزی در ورزش استان، پای کار باشد درخدمتش هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه: مازندران حرف اول را در ورزش کشور می‌زند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال آینده سال مهمی برای ورزش استان است و مسابقات آسیایی را در پیش داریم ، باید همه برای موفقیت ورزشکاران مازندرانی تلاش کنیم.

عالیشان از اهمت، توجه به: ورزش شهرستان های استان گفت و بیان کرد: در مدت ۱۲۰ روز حضور در ورزش استان بیش از ۱۰۰ بار در شهرهای استان حضور میدانی داشته‌ایم.

این مسئول با تاکید بر اینکه : مدیران، ساعت دو ای جایی در تیم مدیریتی دستگاه ورزش نخواهند داشت، افزود: کار در ورزش زمان نمی‌شناسد و باید شبانه روز کار و تلاش کرد ، تا رضایت حداکثری مردم را به وجود بیاوریم.

وی با بیان اینکه: فضای ورزش فضای فرهنگی است، ادامه داد: همه باید زمان و وقت بگذاریم و وظایف خودمان را بدرستی انجام دهیم.

عالیشان افزود: نگاه ما توسعه ورزش همگانی در شهر و روستا است و امیدواریم در سال آینده اعتبارات خوبی برای ورزش استان داشته باشیم.

وی با اشاره به : برگزاری کنگره (گردهمایی)شهدا در سال جدید، گفت: برنامه ریزی‌ها صورت گرفته تا تمام برنامه های سال جدید با نام و یاد شهدا برگزار شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *