آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / مازندران میزبان کاروان های زیر سایه خورشید / عطر خوش رضوی در مازندران

مازندران میزبان کاروان های زیر سایه خورشید / عطر خوش رضوی در مازندران

خادمان امام هشتم (ع) در قالب ۲ کاروان زیر سایه خورشید از فردا ۱۴ خرداد تا ۲۱ خرداد به مدت ۸ روز با عطر خوش رضوی مهمان مازندرانی ها در سرزمین علویان می شوند .

به گزارش ساری فردا، پیروز شمشیر بند مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران : از میزبانی مازندران برای جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید خبر داد.

وی با بیان اینکه : استان مازندارن از فردا ۱۴ خرداد تا ۲۱ خردا ماه به مدت ۸ روز میزبان دو کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود و عطر خوش رضوی در استان پیچیده افزود: ترویج سبک زندگی رضوی ، ترویج فرهنگ زیارت از راه دور ، گسترش نشاط دینی ، اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در سراسر استان از اهداف برگزاری این جشن ها است.

شمشیر بند با اشاره به اینکه : سراسر استان از رامسر تا گلوگاه، میزبان این دو کاروان خواهند بود اظهار کرد: نخستین برنامه ما در روز افتتاحیه، حضور در یادمان شهدای گمنام پارک موزه دفاع مقدس مرکز استان است که این برنامه در ساعت ۱۹ روز چهاردهم خردادماه اجرا خواهد شد.

مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید مازندران اظهار کرد: بیش از ۱۹۰ برنامه در حضور این دو کاروان در استان، اجرا خواهد شد که این برنامه‌ها شامل : حضور در مناطق محروم، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با نخبگان، دیدار با بیماران در مراکر درمانی، حضور در مراکز نظامی، حضور در زندان‌ها و ندامتگاه‌ها و حضور در برنامه‌ها و جشن‌های مردمی خواهد بود.

این مسئول گفت: این جشن‌ها با همکاری دفاتر کانون‌های خادم‌یاری رضوی شهرستان‌ها و توسط شبکه جوانان رضوی استان و نیز تشکل‌های مردمی ، موسسات فرهنگی و هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۵۵ مجموعه مردمی در اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها با ما همکاری می‌‌کنند.‌
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *