آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ضرورت تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه

ضرورت تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه

تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه ضروری است و همه باید بطور حقیقی و واقعی بسیجی باشیم .

به گزارش : ساری فردا ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران : امروز در نشست شورای اداری شهرداری ساری که با حضور طالبی شهردار ساری و معاونان و کارکنان برگزار شد ، با گرامیداشت “هفته بسیج”
گفت: با بسیج نباید تعارف ، تعارفی و شعاری برخورد کرد.

وی افزود: باید روحیه ، تفکر و فرهنگ و رفتار بسیجی داشته باشیم و بسیجی حقیقی و واقعی باشیم در غیر این صورت ، برگزاری و گرامیداشت هفته بسیج صرفا یک برخورد تعارفی و شعار ی خواهد بود.

آیت الله محمدی لائینی: با بیان اینکه، شهرداری مقرر خدمتگزاری است گفت: شهر داری ساری مرکز استان با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت که صدها شهید ، جانباز ،آزاده ، شهدای دفاع مقدس حرم ، سلامت و استقامت تقدیم انقلاب و نظام کرده است و مردم با ایمان و انقلابی، اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران : با اشاره به اینکه علاوه بر نماینده مقام معظم رهبری در استان هستند ، امام جمعه ساری نیز هستند گفت: هفته یک روز با توجه به اینکه شهرستان ساری یک ششم جمعیت استان را دارد به این شهرستان اختصاص داده می شود، در برنامه های مردمی ،شهدا ، مجالس معنوی ، نشست های شورای اداری به ویژه فرمانداری ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و قوای مسلح، نیروی انتظامی ،سپاه و بسیج مکرر شرکت می کنم.

وی: با بیان اینکه شهرداری این شهر ستان باید در شأن و تراز این شهر و در تراز مردم ،حیثیت و آبرومندی این شهر باشد اظهار کرد : متاسفانه این نخستین نشستی است که به دلیل قصور و کوتاهی از طرف خودم یا شهرداری بوده، در مدت بیش از ۲ سال انتصاب من به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه سار ی، در شهرداری ساری برگزار و حضور یافتم که امید وارم این نشست ها با حضور کارکنان بیشتر و نشست های بزرگتر هر ۴ تا ۵ ماه یکبار برگزار شود.

آیت الله محمدی لائینی در بخش دیگر سخنان خود گفت: پول ، پست ، توجه به اشرافیت گرایی ، تجملگرایی چیزهای زیبا و لوکس وسوسه انگیز است ، وابستگی و علاقه انسان را به دنیا بیشتر و از آخرت غافل می کند تا جایی که پیامبر اکرم (ص) می فرمودند من به خانه های زیبا نگاه نمی کنم که مبادا از آخرت دور شوم.

وی : با اشاره به اهمیت خدمت صادقانه مسئولان به مردم گفت: مردم وقتی خدمت صادقانه شما را ببینند هم دعای خیرشان در این دنیا موجب موفقیت هم در آخرت شاهد شما در پیشگاه خداوند متعال خواهند بود.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *