آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ضرورت تجمیع برنامه‌های فرهنگی محلات و اجرای جامع آن‌ها در مازندران

ضرورت تجمیع برنامه‌های فرهنگی محلات و اجرای جامع آن‌ها در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای اجرای برنامه همدل پیشنهاد این است که همه برنامه‌های مربوط به محلات توسط دستگاه‌های اجرایی را در قالب یک برنامه کلی اجرا کنید چرا که اهداف مشابه است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازمدران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در برنامه فصل بندگی، عملیات تبلیغی قرآنی ماه مبارک رمضان، ضمن تبریک ایام پیش رو، اظهار کرد: ماه رمضان فصل تبلیغ بهار قرآن و بهترین زمان برای فعالیت‌های قرآنی و تبلیغی است.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه طلایه‌داران قرآنی در شهرستان‌ها بهتر می‌توان به ترویج قرآن پرداخت، برای اجرای برنامه همدل هم پیشنهاد این است که همه برنامه‌های مربوط به محلات توسط دستگاه‌های اجرایی را می‌توان در قالب یک برنامه کلی اجرا کرد چرا که اهداف مشابه است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه نگاه به مسئله‌شناسی و مسئله‌یابی مهم است، گفت: مسئله کشف حجاب، سگ‌داری، طلاق، پائین بودن نرخ ازدواج، کشف حجاب و غیره آسیب است، باید با خانواده‌های آنان ارتباط برقرار کنیم و به‌عنوان یک مسئله جدی و مهم قلمداد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برخی ها اصلا الفبای فقهی احکام اسلام را نمی‌دانند، یادآور شد: خانواده‌ها باید مسائل شرعی به‌خصوص طهارت و نجاست از نگاه اسلام را بدانند، متاسفانه اطلاعات دینی، مذهبی و فقهی خانواده‌ها بسیار پایین است.

این مسئول اضافه کرد: بررسی متون دینی احکام فقهی مهم است و در آموزش و پرورش باید تدریس شود، اینها به‌عنوان مسئله‌های محله است، باید کارشناسی درست حل مسئله صورت بگیرد و حل مسئله به روش اقناعی باشد.

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *