آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / شهدا بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان

شهدا بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان

شهدا را باید به عنوان بهترین الگو به نسل امروز جامعه (جوانان و نوجوانان ) معرفی کرد.

به گزارش :ساری فردا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عصر دیروز در مراسم یادواره ۱۶ شهید روستای آغوزبن شهرستان بابل، با گرامید‌اشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد : شهدا در مکتب حسین درس آزادگی آموختند و این راه و سیره عاشورایی و اربعینی باید به نسل‌های امروز و آینده منتقل بشود و شهدا را به عنوان بهترین الگو به نسل امروز جامعه معرفی کنیم.

وی: با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها یکی از راه‌های گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت دفاع هشت ساله مردان غیور ایران اسلامی است، افزود: شهدا به ما نیاز ندارند و این ما هستیم که به نگاه شهدا نیاز داریم و برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند روح‌مان را جلا دهد.

سردار ملکی اظهار کرد: دفاع مقدس سراسر درس ایثار، گذشت، مردانگی، غیرت، عزتمندی و اقتدار بود و امنیت امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم و در چنین ایامی باید یاد آن دلاورمردان و غیورمردان را گرامی بداریم و راه‌شان را که همان راه عزت و شرف است ادامه دهیم.

این مسئول: با اشاره به اینکه برای جاودانه ماندن باید ایثار کرد، گفت: شهدا خود را در راه خدا فدا کردند و با ایثار خون خود جاودانه شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران: با بیان اینکه شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند، خاطرنشان کرد : جایگاه و مقام شهدا والاست و امروز باید این بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی را حفظ کنیم.

وی: با بیان اینکه زندگی شهدا هم رنگ و بوی شهادت داشت، خاطرنشان کرد: شهدا شهیدانه زندگی کردند و شهید شدند؛ آنها به درجه‌ای از روحانیت و معنویت رسیده بودند که انتخاب شدند برای شهادت و ما امروز باید از این انسان‌های عزیز و بزرگمردان تاریخ درس بگیریم و آنها را به عنوان بهترین الگو به جوانان معرفی کنیم.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *