خانه / اخبار ساری / سرود سلام فرمانده تقویت کننده فلسفه انتظار و تیری بر قلب دشمنان/افتتاح یادمان شهدای کلاردشت

سرود سلام فرمانده تقویت کننده فلسفه انتظار و تیری بر قلب دشمنان/افتتاح یادمان شهدای کلاردشت

سرود سلام فرمانده» فلسفه انتظار را تقویت می کند ، یادمان شهدای خوشنام کلاردشت افتتاح شد.

به گزارش ساری فردا سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، امروز در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در شهرستان کلاردشت، برگزار شد، با بیان اینکه : شعر «سلام فرمانده» فلسفه انتظار را تقویت می کند، گفت: به همین دلیل داد دشمن را درآورد و تیر «سرود سلام فرمانده» درست به قلب دشمن اصابت کرد.

وی با اشاره به: جنگ شناختی و ادارکی دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : دشمن در اتاق فکر خود برای زن و مرد و کودک و نوجوان ایرانی برای استحاله دینی و مذهبی برنامه ریزی کرد و در فضای مجازی با تمام توان روی باورهای مذهبی مردم فعالیت می‌کند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه : دشمن با همه ی ابزارهای رسانه، و با هدف ایجاد بی‌غیرتی و بی‌توجهی و بدبینی مردم نسبت به اعتقادات دینی، جنگ رسانه ای، اقتصادی، فرهنگی و‌ نرم را برنامه ریزی کرده است، افزود: اگر مردم نسبت به ناموس و فرزندان و شهدا و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی غفلت کنند، دشمن در جنگ شناختی موفق خواهد شد پس باید حواس مان بیشر جمع باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه: کار ما در راستای انجام رسالت انبیا، ائمه اطهار علیهم السلام وشهدا و برای زندگی بهتر و بهشت و معنویت و آرامش روح و روان است، اظهار کرد : همه ما در معرض آزمایش هستیم و اگر در بعد روحانی حرکت کنیم نزد خدا عزیز می شویم.

وی افزود : نگاه شهدا خدایی بود و در این مسیر افق را می دیدند و از جان مایه گذاشتند و هدف‌شان رسیدن به اوج کمال بود.

این مسئول : اجرای برنامه‌های فرهنگی را در خنثی سازی عملیات روانی دشمن موثر دانست و افزود: انجام کار سیاسی و فرهنگی در ادارات و نهادهای تبلیغی اگر خدامحور باشد، موفق خواهد بود.

سردار ملکی با بیان اینکه: جوانان دهه هشتاد با این نگاه مدافعان حرم شدند، افزود: با الگوبرداری از رزمندگان اسلام سرود «سلام فرمانده» خالصانه اجرا و به سرود جهانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به: حادثه فرو ریختن ساختمان «متروپل» و همزمانی این حادثه با پویش «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی تهران بیان کرد : دشمن در اتاق‌های عملیات روانی خود، اقدام به ترسیم دوگانه‌های ساختگی از این دو حادثه کرده تا جامعه را به سمت دوقطبی‌های کاذب بکشاند ما نباید اجازه بدهیم موفق بشود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد : این در حالی است که شعر «سلام فرمانده» برای امام زمان است و فلسفه انتظار را تقویت می کند به همین خاطر داد دشمن را درآورد و تیر «سرود سلام فرمانده» درست به قلب دشمن اصابت شد.

این مسئول بیان کرد: بهترین مهمات و سلاح ما در برابر جنگ شناختی و رسانه ای و جنگ اقتصادی تبلیغات موثر در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و شهداست.

سردار ملکی با بیان اینکه ؛ کار برای شهدا نوعی جهاد و ایثار است، گفت: خادمین شهدا از کرامت این مردان الهی برخوردار هستند و برکات حضور معنوی شهدا در زندگی‌شان جلوه‌گر است.
این مسئول با اشاره به: افتتاح یادمان سه شهید گمنام کلاردشت بیان کرد : بنای یادمان شهدای گمنام و حسینیه شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاردشت و فرمانداری شهرستان و فرماندهی سپاه و خیرین عزیز و بزرگوار و امت حزب الله شهرستان کلاردشت احداث و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه : حسینیه شهدای گمنام (طبقه سوم) نیاز به تکمیل بنا دارد که إن شاءالله با کمک خیرین عزیز این بنا نیز به زودی تکمیل شود گفت این امری ضروری است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *