خانه / اخبار ساری / سرمایه گذاری بیش از ۷ هزار میلیارد تومانی در صنعت برق مازندران

سرمایه گذاری بیش از ۷ هزار میلیارد تومانی در صنعت برق مازندران

۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان یک سال اخیر در صنعت برق مازندران سرمایه گذاری شد.

به گزارش ساری فردا، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران ،در آیین افتتاح پروژه های برق منطقه ای مازندران و گلستان، با بیان اینکه: پس از پیروزی انقلاب خدمات مهمی در حوزه صنعت برق صورت گرفته و امروز، ۱۰۰ درصد روستاهای مازندران از نعمت برق برخوردارند، گفت: بدلیل اهمیت موضوع برق مازندران، سرمایه گذاری ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی یکسال اخیر انجام گرفته است که این اتفاق مهم تحول اساسی برای زیرساخت های برق استان خواهد بود. ‎

 وی با بیان اینکه: دشمنان جمهوری اسلامی ایران ۴۴ سال در حال تلاش هستند تا حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند ولی ما همه تلاش های دشمنان برای توقف جمهوری اسلامی را به فرصت تبدیل کردیم، خاطرنشان کرد: امروز ۳ هزار مگاوات نیروگاه بزرگ و متوسط در استان مازندران نصب است و به برکت جمهوری اسلامی همه ی ۳ هزار و ۶۰۰ روستای استان از نعمت برق برخوردارند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در ۴۴ سال بعد از انقلاب، ۱۴۰ دستگاه پست برق و با ظرفیت ۱۸:۵۷۵ مگا ولت آمپر و ۵ هزار و ۶۰۰ کیلومتر خط در استان مازندران نصب شده است که به هر طریقی مقایسه کنیم بعد از انقلاب اقدامات مهمی انجام شده است که در ارائه گزارش و اطلاع رسانی؛ به آن نسبت تلاش نشده است.باید واقعیت آنچه که در کشور و استان مازندران در حوزه توسعه برق اتفاق افتاد را به مردم بازگو کنیم.

این مقام عالی دولت افزود: در دولت سیزدهم یکی از برنامه های مهم این بود که خاموشی برق های خانگی به نقطه صفر برسد که تابستان امسال برخلاف سال های گذشته در مصارف خانگی خاموشی نداشتیم هر چند به صنایع و مراکز تولیدی فشار آوردیم و شاهد همکاری در این حوزه بودیم اما با توسعه ای که در شبکه برق استان اتفاق می افتد شاهد خاموشی در بخش صنعت هم نخواهیم بود.

وی گفت: سیره عملی امام بعد از انقلاب اسلامی مدیریت جهادی است و گرچه در دوران دفاع مقدس؛ کل جهان علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج شدند اما با مدیریت جهادی توانستند فتوحات قابل توجهی را رقم بزنند.

حسینی پور، اظهار کرد: مدیران باید تلاش جهادی داشته باشند، به دلیل اینکه ما در افق آینده دنیا ماموریت های بزرگی داریم و در زمره مکتب ظهور هستیم.

استاندار مازندران اظهار کرد: زیرساخت های برق و ریلی و جاده ای جزو اولویت های استان مازندران است و کل استان باید به خطوط ریلی متصل شود تا در کریدور شمال جنوب بتوانیم خودمان را نشان بدهیم و بدلیل اهمیت موضوع برق مازندران سرمایه گذاری ۷ هزار و سیصد میلیارد تومانی طی یکسال اخیر انجام گرفته است که تلاش های وزیر نیرو و مدیرعامل توانیر در این راستا قابل تقدیر است و این اتفاق مهم، تحول اساسی برای زیرساخت های برق استان خواهد بود.

حسینی پور، بیان کرد: پروژه های (طرح ها) عمرانی استان مازندران نباید بعنوان نماد ناتوانی دولت در منظر عمومی قرار گیرد چرا که بدترین تبلیغ علیه نظام است لذا اگر طرحی آغاز شد پایان طرح باید زمان بندی داشته باشد و صفر تا صد طرح ها باید مشخص و شفاف باشد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *