آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری شهرداری ها باید اصناف و مشاغل مزاحم شهری را ساماندهی کنند.

ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری شهرداری ها باید اصناف و مشاغل مزاحم شهری را ساماندهی کنند.

به گزارش ساری فردا، محسن رسولی سرپرست سازمان مشاغل شهری، شهرداری ساری به عملکرد کمیسیون بند ۲۰ و ساماندهی مشاغل مزاحم شهری اشاره کرد و گفت: به‌ موجب آیین‌نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، شهرداری‌ها موظف به رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم هستند.

وی افزود: بر اساس این بند، شهرداری مکلف است از تأسیس کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، گاراژهای عمومی، تعمیرگاه‌ها، دکان‌ها و نیز مراکزی که مواد محترقه می‌سازند و به‌طورکلی همه ی مشاغل و کسب‌هایی که ایجاد مزاحمت و سروصدا کنند یا تولید دود یا عفونت و یا موجب تجمع حشرات و جانوران شوند جلوگیری کند.

رسولی گفت: اگر این تأسیسات، قبل از تصویب این قانون به وجود آمده باشد آن‌ها را تعطیل کند و اگر لازم شود به خارج از شهر انتقال دهد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ساری اظهار کرد : شهرداری در مورد تعطیل و تخریب و انتقال به خارج از شهر مکلف است مراتب را با دادن مهلت مناسب، به صاحبان آن‌ها ابلاغ کند و در صورتی که صاحب‌ ملک به نظر شهرداری معترض باشد باید ظرف مدت ۱۰ روز اعتراض خود را به کمیسیونی مرکب از سه نفر که از طرف انجمن شهر انتخاب خواهند شد تسلیم کند ،رأی کمیسیون قطعی و اجرایی می شود.

وی افزود: هرگاه رأی کمیسیون مبنی بر تأیید نظر شهرداری باشد و یا صاحب‌ ملک در مهلت مقرر فعالیت شغلی خود را که از مشاغل مزاحم به شمار می آید متوقف یا تغییر شغل ندهد و در صورت مزاحم بودن مکان کسب نیز تخریب نکند ، شهرداری توسط ماموران این قانون را اجرایی می کنند .
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *