آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ساخت پارک موزه دفاع مقدس نیازمند اعتبار دولتی ، همکاری و همدلی همه ی دستگاه ها ، مردم و خیران مازندران

ساخت پارک موزه دفاع مقدس نیازمند اعتبار دولتی ، همکاری و همدلی همه ی دستگاه ها ، مردم و خیران مازندران

برای ساخت و تکمیل پارک موزه دفاع مقدس به اعتبار دولتی ، همدلی و همکاری همه ی دستگاه های اجرایی ، مردم و به ویژه‌ خیران نیاز است.

به گزارش ساری فردا ، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران امروز در مراسم هشتمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت و تجلیل از مادران و همسران شهدا که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر که در سالن همایش غدیر سپاه کربلای مازندران بر گزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ۸ سال دفاع مقدس ، مدافع حرم ،سلامت و شهدای جبهه مقاوت به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مادران و همسران شهدا و جانبازان و آزادگان مشکلات فراوانی را تحمل کردند و سختی های زیادی کشیدند .

وی با بیان اینکه : شهدا از جان خود گذشتند و رفتند افزود : وظیفه همه ماست که با احترام بیشتر با خانواده شهدا رفتار کنیم و به آنها زخم زبان نزنیم و دل آنها را نشکنیم.

سردار ملکی خاطر نشان کرد: پارک موزه دفاع مقدس مازندران که با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و رشادت ها و جانفشانی شهدا در ساری مرکز استان در حال ساخت است نیازمند اعتبار دولتی و همکاری و همدلی همه دستگاه های اجرایی استان و نیز مردم به ویژه خیران استان و یکی از دغدغه های مهم ما است.
مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مازندران: با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ جلد کتاب سالانه در حوزه دفاع مقدس در مازندران چاپ می کنیم افزود : تامین هزینه چاپ این کتاب ها به سختی تامین می شود .
وی: با اشاره به، ۱۰ هزارو ۴۰۰ شهید ۳۳ هزار جانباز و بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ آزاده در استان گفت: یاد و خاطرات و آرمان های شهدا باید زنده بماند .

حجت الاسلام کاظمی یکی از مد افعان حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (س) نیز در این مراسم با روایت خاطرات شهدای مدافع حرم و از جان گذشتگی آنها گفت: آنها عاشق شهادت بودند و به آرزوی خود رسیدند.
وی افزود: همه شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم با همه دلبستگی که به خانواده خود به ویژه فرزندان خردسالشان داشتند باز برای دفاع از خاک ایران اسلامی و دفاع از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (س) به سوریه رفتند و تا ر سیدن به مقام رفیع شهادت از حرم دفاع کردند.

رونمایی از ۳ کتاب با نام های، آوای شیمبار، سرمشق های معنوی و سیب بهشتی ، برگزاری سرود توسط دختران نوجوان ، شعر خوانی توسط یکی از شاعران و مولودی خوانی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر بر نامه های این مراسم بود .
در پایان این مراسم از ۱۰۰ مادر و همسر شهید استان با اهداء لوح سپاس قدر دانی شد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *