آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / رکاب زدن از مازندران تا دیار سردار دلها

رکاب زدن از مازندران تا دیار سردار دلها

دوچرخه سواران مازندران پیام شهدا را به دیار سردار دلها سپهبد شهید مقاومت ،حاج قاسم سلیمانی منتقل می‌کنند.

به گزارش ساری فردا سردار عبد الله «ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران: امروز در مراسم بدرقه از دوچرخه سواران بسیجی که قرار است پیام شهدا را به دیار سردار دلها شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی منتقل کنند ، گفت: دوچرخه سواران با لباس مقدس بسیجی پیام شهدا را به دیار سردار دلها منتقل می‌کنند.

وی : با توجه به اینکه این مراسم در جوار یادمان شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد گفت: این حلقه معرفتی دوچرخه سواران دارای پیام است، رزمندگان مازندرانی در عملیات والفجر ۶ چیلات ایلام جانفشانی‌ها کردند و به شهادت رسیدند و پیکر مطهر تعداد محدودی از این شهدا هنوز در آن منطقه تفحص نشدند.

سردار ملکی : با اشاره به اینکه در محضر هشت شهید گمنام عملیات والفجر هستیم، افزود: همراه این شهدا، پیکر مطهر شهیدان سید ابراهیم و سید حسین اسماعیل زاده پدر و پسر تفحص شدند و قرار است تمثال این دو شهید را در حسینیه وداع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نصب می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: شهید سلیمانی «مرد میدان» در میدان‌های سخت دفاع مقدس، جبهه مقاومت و میدان فرهنگی، سیاسی و… است.

این مسئول اظهار کرد: شهید سلیمانی به کمال رسیده بود و جهان درون خود را ساخت و در اوج عشق بازی با خدا شهید شد و خداوند به ایشان عزت داد مانند همه شهدا که عزت داشتند.

وی افزوِد: این حرکت نمادین و نمایشی دوچرخه سواران دارای پیام است که ما ادامه دهنده راه شهید سلیمانی و شهدا هستیم.

سردار ملکی خطاب به دوچرخه سواران گفت : این حرکت را با نیت الهی رکاب بزنید که عزتمند خواهید شد و شهدا عزت و امنیت و سرافرازی را به ملت ایران بخشیدند و این خونی که برای عزت و اقتدار نظام ریخته شد، باید پایدار بماند و باید آن را حفظ کنید و شما با این حرکت راه شهدا را حفظ می‌کنید.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *