خانه / اخبار ساری / رونمایی از پوستر دومین جشنواره هنری فانوس در مازندران

رونمایی از پوستر دومین جشنواره هنری فانوس در مازندران

پوستر دومین جشنواره هنری «فانوس» در مازندران رونمایی شد.

به گزارش ساری فردا ، روح‌الله ایرانمهر معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره تولیدات هنری «فانوس» اظهار کرد : این جشنواره مقدمه‌ای برای برگزاری ششمین دوره جشنواره ملی «فانوس» است که در بخش‌های مختلف هنری برگزار خواهد شد.

وی: موضوعات جشنواره را دفاع مقدس، ایثار، شهادت، مقاومت ملل، مدافعان وطن، حرم و امنیت و در بخش ویژه ، حماسه ششم بهمن آمل بیان کرد.

ایرانمهر گفت : این جشنواره در موضوعات عکس، نقاشی، طراحی پوستر و بیلبورد، نمایش خیابانی، موسیقی با کلام، فیلم کوتاه داستانی، نماهنگ و بخش ویژه پوستر حماسه ششم بهمن آمل برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه : دبیرخانه این جشنواره از اول خرداد آغاز به کار کرد گفت ، مهلت ارسال آثار تا زمان برگزاری این جشنواره و این جشنواره ویژه آثار تولیدی در سال ۱۴۰۰ است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: برگزیدگان استانی دومین جشنواره «فانوس» در مراسم اختتامیه دومین جشنواره در آمل قدر دانی می شود .

وی افزود: اسامی و آثار نفرات برتر هر رشته به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی «فانوس» که ۲۵ آبان در اصفهان برگزار می‌شود، راه می‌یابد.

ایرانمهر : با قدردانی از همکاری دستگاه‌های متولی هنر استان در برگزاری نخستین جشنواره استانی «فانوس»، یادآور شد: در برگزاری جشنواره امسال، صدا و سیما، سپاه کربلا، بنیاد شهید، حوزه هنری، بسیج هنرمندان، کانون مساجد، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد، فرمانداری و شهرداری آمل همکاری می‌کنند.
این مسئول با تأکید بر اینکه: تولید اثر هنری فاخر و ماندگار نیازمند نگاه ویژه مسئولان دارد ، گفت: دبیرخانه جشنواره در دوره گذشته با نگاه هنری، علمی و فنی آثار را ارزیابی و آسیب شناسی کرده تا شاهد تولید آثار کیفی در جشنواره‌های آینده باشیم.

در پایان این مراسم با حضور سردار عبد الله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از پوستر دومین جشنواره فانوس در مازندران رونمایی شد و از برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی فانوس قدر دانی و نیز احکام کارگروه‌های مختلف دبیرخانه دومین دوره جشنواره فانوس در استان اهدا شد.
همچنین سردار ملکی از سرهنگ «عسگر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران که در اجرای برنامه راهیان نور در سال ۱۴۰۱ تلاش ویژه داشت، با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *