آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / رفع مشکلات مردم ایران با تفکر بسیجی

رفع مشکلات مردم ایران با تفکر بسیجی

هر کس که بتواند در هر پوششی مشکلات مردم ایران را رفع و موجب شادی مردم شود ، بسیجی است .

به گزارش ساری فردا ، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی رضاپور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران: در نشست نهضت روشنگری و بصیرتی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان و بسیج باوران عالم به تبیین ماهیت بسیج و تفکر انقلابی بسیج در حفظ امنیت، اقتدار، پیشرفت و شکوفایی کشور پرداخت.

وی: ماهیت انقلاب اسلامی و بسیج را برگرفته از ماهیت قرآن دانست و گفت: بر اساس روایات پس از نزول آیه ۴۵ سوره مبارکه مائده، پیامبر اکرم (ص) دست بر شانه سلمان فارسی نهادند و فرمودند قوم سلمان مصداق این آیه شریفه هستند.

حجت الاسلام رضاپور: فرهنگ بسیج را فرهنگ کار و خدمت به مردم بیان کرد و افزود: بسیج یک حقیقت گفتمانی است و زمانی که در شخص مستقر شود، فرد را از فرسودگی، خمودگی، بی تفاوتی و مسئولیتگریزی و خودبینی باز میدارد و در نتیجه با این تفکر بسیاری از مشکلات کشور گره گشایی میشود.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت : تفکر بسیجی در زمان، مکان، گروه و یا شخصیتی با پوشش خاص محدود نمی شود بلکه هر کس که بتواند مشکلات مردم ایران را حل و بتواند دل مردم را شاد کند یک بسیجی است و هرتفکری که برمشکلات مردم بیفزاید مستکبر است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *