آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / راه اندازی ۵۰ تولیدی آسیب دیده در مازندران/ افزایش ۹ درصدی اشتغال در سال ۱۴۰۱

راه اندازی ۵۰ تولیدی آسیب دیده در مازندران/ افزایش ۹ درصدی اشتغال در سال ۱۴۰۱

۵۰ واحد تولیدی آسیب دیده به همت سازمان بسیج کارگران.،کارخانجات و کارفرمایان مازندران در سال ۱۴۰۱ به چرخه تولید باز گشتند.

به گزارش ساری فردا، حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران کار خانجات و کارفرمایان سپاه کربلا مازندران در حاشیه بازدیدی که به همراه حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران ، به مناسبت هفته بسیج کارگری و در راستای تحقق شعار سال ، در شهرک صنعتی رجه بابل ، ضمن بازدید از خط تولید شرکت های پویاآیش مازند و مجموعه صنعتی ایران خودرو ، اظهار کرد: از ۳۰۰ واحد تولیدی که سال گذشته بازدید شده است ، ۵۰ واحد دچار مشگلات جدی بودند که با همت این سازمان و دستگاه های اجرایی مرتبط استان رفع و به چرخه تولید باز گشتند.

وی افزود: این سازمان ، علاوه بر توجه به مسائل فرهنگی،اجتماعی ،ورزشی و امید آفرینی در میان کارگران و کار فرمایان برنامه های متعدد و متنوعی برای رفع مشکلات،شرکت ها و واحد های تولیدی دارند و برای گره گشایی از مشکلات واحد های تولیدی آسیب دیده به صورت جهادی و عملیاتی تلاش می کنند.

حسینیان خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش حقوق و دستمزد کارگران شاهد افزایش ۹ درصدی نیروی کار و ایجاد اشتغال در مراکز تولیدی استان در سال ۱۴۰۱ بودیم.

مسیول سازمان بسیج کارگران،کارخانجات و کارفرمایان سپاه کربلا مازندران گفت: شیفت ایثار، ،پنجشنبه های امید، با حضور مدیران مرتبط استانی و کارهایی که بتوانیم موانع تولید را رفع و از بیکاری کارگران و تعطیلی واحد های تولیدی که مشکلات و معضلات فراوان اجتماعی را به همراه دارد جلوگیری کنیم، از دیگر برنامه های این سازمان در طول سال است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران نیز در حاشیه این بازدید گفت: در سال رونق تولید و مهار تورم کارگران این مراکز تولیدی در ماه مبارک رمضان با دهان روزه در حال کار و تلاش هستند.

وی افزود : کارگران تلاش می کنند با افزایش کیفیت و کمیت تولیدات، شرکت ها و واحد های تولیدی شعار سال را که از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است تحقق بخشند.

در پایان این بازدید ها مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در محفل انس با قرآن کارگران شرکت صنعتی ایران خودرو که به همت کانون بسیج کارگری این مجموعه صنعتی برگزار شد ، حضور یافت.

یادآور می شود: این برنامه که به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا برگزار شد ، با حضور مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران ، مسئول سازمان بسیج کارگری استان و فرمانده سپاه شهرستان بابل نیز همراه بود .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *