خانه / اخبار ساری / دیدار سردار برسلانی با خانوده معزز شهید دکتر ناصر پور شعبان از شهدای حادثه هواپیمایی اوکراین

دیدار سردار برسلانی با خانوده معزز شهید دکتر ناصر پور شعبان از شهدای حادثه هواپیمایی اوکراین

سردار احمد بر سلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت سالگرد حادثه هواپیمایی اوکراین ، با حضور در شهرستان بابل با خانواده معزز شهید دکتر ناصر پورشعبان از شهدای حادثه هواپیمایی اوکراین دیدار و قدردانی کرد .

به گزارش ساری فردا، شهید دکتر ناصر پورشعبان به همراه همسرش شهیده دکتر سیده فیروزه مدنی در حادثه هواپیمایی اوکراین به شهادت رسیده اند.

سردار برسلانی : در این دیدار ، میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها را خدمت خانواده معظم شهید دکتر ناصر پور شعبان تبریک و تهنیت گفت و نیز سالگرد شهادت شهید دکتر ناصر پورشعبان از شهدای حادثه هواپیمایی اوکراین را به مادر و پدر گرانقدر این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض کرد که توانستند یک چنین فرزندی را تربیت کنند .

وی افزود: پرورش و تربیت این چنین فرزندی که شما گوشه هایی از اوصاف او را بیان کردید نشان از روح بلند شما خانواده مومن و با بصیرت و نیز گواهی تربیت صحیح شما پدر و مادر بزگوار است .

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: دکتر شهید ناصر پورشعبان و همسر شهیده اش که در این حادثه به شهادت رسیده اند گام های بلندی را در عرصه پزشکی برداشته اند و خدمات جهادگونه و بسیار خوب و اثرگذاری را به مردم ارائه کرده اند که با این ویژگی ها بی شک از جایگاه والایی در نزد پروردگار برخوردار بوده و هستند .

این مسئول افزود : ما با حضور در بیت شهدا و در دیدار با خانواده های معظم آنها برای پیمودن مسیر خدمت به مردم انگیزه و روحیه ای تازه پیدا می کنیم و امروز هم آمده ایم تا با قدردانی از شما خانواده معظم شهید دکتر ناصر پورشعبان، عرض تبریک و تسلیتی خدمت شما داشته باشیم و قطعا همه ی ملت قدردان و همراه شما خانوده های معزز شهدا هستند و قلب شان برای شما می تپد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *