آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / دیدار جوادی مدیر مجتمع دخانیات مازندران با سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران

دیدار جوادی مدیر مجتمع دخانیات مازندران با سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران

جوادی مدیر مجتمع دخانیات مازندران با سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران دیدار کرد.

به گزارش ساری فردا، جوادی مدیر مجتمع دخانیات مازندران، در دیدار با سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران گفت: از حمایت های بسیج ادارات استان در اجرای ماموریت های مجتمع دخانیات استان و نیز هدایت در تحول برنامه های متنوع بسیج برای ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان کارکنان این مجتمع قدردانی می شود.
وی افزود: از مجموعه برنامه هایی که همدلی ، وحدت و همچنین ایجاد امید و نشاط بین کارکنان را به وجود بیاورد استقبال میکنیم و تنها راه برون رفت کشور و جامعه از وضعیت کنونی فعالیت جهادی و بسیجی در میدان عمل خواهد بود.

سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران نیز در این دیدار گفت: حمایت مدیران و همراهی آنان در اجرای مناسب برنامه های بسیج در ادارات موجب انسجام بیشتر سازمانی شده و میزان بهره وری و عملکرد سازمانی را بالا خواهد برد.

وی افزود : سلامت کاری مدیران و کارکنان در خودسازی و ارتباط پیوسته آنها با خداوند که حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما است.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *