آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / بهره برداری از ۱۰ طرح تولیدی و زیربنایی کشاورزی در ساری

بهره برداری از ۱۰ طرح تولیدی و زیربنایی کشاورزی در ساری

۱۰ طرح تولیدی و زیربنایی کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان ساری به بهره برداری رسید.

به گزارش ساری فردا ، رضا پورفلاح مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته جهادکشاورزی، آیین افتتاح ۱۰ طرح تولیدی و زیربنایی بخش کشاورزی شهرستان ساری با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرستان، مسوولان و بهره برداران برگزار شد.

وی افزود: هزینه اجرای این ۱۰ طرح ۵۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان بود که اعتبار آن از محل اعتبارات ملی، استانی، تسهیلات و منابع شخصی تامین شد.

پور فلاح اظهار کرد: این طرح ها شامل: مرمت و بهسازی آببندان روستای ملک آباد، برق رسانی ایستگاه پمپاژ روستای شبکلا، پوشش بتنی و کانال انتقال آب آیش فرح آباد و روستاهای همت آباد، اردشیرمحله، گلماسفلی و سرکت، احداث کانال وزنی مستطیلی روستای ولاغوز و شرکت فرآورده های لبنیات پرشیوا طبرستان که تولیدکننده انواع دوغ پاستوریزه است، می شوند.

مدیر جهاد کشاور،ی شهرستان ساری با اشاره به اینکه: از مزایای اجرای طرح های زیربنایی بخش کشاورزی این است که ۵۰۰ خانوار در ۶ بخش این شهرستان بهره مند می شوند، گفت: با بهره برداری از یک پروژه تولیدی برای ۹ نفر نیز به طور مستقیم اشتغال ایجاد شد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *